Great.

Imorse vaknade vi en halvtimme innan Teo skulle vara på dagis, tur att man bor nära :)
Morgonmys med mina hjärtan sen blev det bråttom till dagis med T.
Har krånglat och ringt till bredbandsleverantören 4 ggr idag men ändå har det inte hoppas igång!
Jag blir så irriterad att dom inte bara kan fixa det!

Tilia har varit gooosig hela dagen, sötaste Mini.
Jag blir helt tagen av hennes starka personlighet och sen är hon ju så äckligt söt!
Inte lätt att bli arg på den lilla inte, man smälter bara hon kolla med sina jätteögon.
Men oj så busig hon blivit. Springer och jävlas med alla hela tiden men spelar oskyldig om nån ser henne :)
Teo faller oftast offer för hennes skenheliga handlingar, inte alltid lätt att ha en lillasyster som är lika full i
bus och energi som han själv :)

Vi var ner till Udden och kollade o Tilia stod och kasta sten i vattnet. Blåste som vanligt där nere så det blev inte så långvarigt men kul hade hon :) Erika kom ner och pratade lite också, Patricks supersöta storasyster.
Hennes lilla Elin har börjat på dagis, får lite panik över att det inte är långt kvar för Tilias del heller :(
Blir nog lite känsligt där när Tilia ska börja, hon är ju fortfarande en liten baby i mina ögon :´(

Imorgon ska ja till Bollnäs och träffa min jobbcoach igen, känner mig inte superpeppad direkt.
När det bara är en sån kort period jag kommer gå arbetslös känns det nästan som slöseri med deras resurser.
Jaja anyway...
Jag måste verkligen ta tag i städningen såfort Mini vaknar, har inte städat på hela helgen!
Hade ju fullt upp med att umgås med mina söta från Tälje. Joni och Patrick sysselsatte sig väl mestadels själva men men ;) Boys will be boys ;P Dom  hade ju roligt iaf!
Lilla Emilia har blivit så stor, låter precis likadant som Tilia med sina illvrål.
På fredagen när dom kom grillade vi och bara umgicks hela hela kvällen, mys!
Lite trångt i vårat kök men finns det hjärterum finns det stjärterum :D
Jag och Loijsan åt lyxfrukost men hann ju inte med kräftorna!
Dom får vänta tills nästa gång helt enkelt :)


Ne nu ska ja hänga tvätten innan Tilia vaknar. Sen ska jag städa, städa, städa. Äntligen!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: eda

tur man kan gå in här och kolla ibland, för man missar så mycket av barnen! saknar er

2010-05-16 @ 07:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0