Hej mitt vinterland :)

Bara på en natt blev det vinter, och Teo vaknade och såg snön på taket uppe.
Vilken lycka för våran lilla gosse som tjatat efter sin snowracer sen i maj!
Jag plumsa iväg till bussen vid sju igår men Patrick va ute med barnen innan dagis, massa lek o bus i snön.
Sen när jag kom hem hämtades barnen o sen lekte vi ute :)
Inte det lättaste att fota vildarna när dom svischar förbi på "schnooowräjsern" men bjuder på några suddiga och lite annat :)

Igår kväll efter att barnen somnade passade jag på att baka lite bullar, massa bullar blev det. Och stora om man jämför med dom jag brukar göra. Tycker att dom kan bli lite degiga om dom e för stora så gör hellre små som jag slipper grädda aslänge ;)


Den allra största kärleken <3


Blev så arg när denna blev suddig, hade blivit bra annars!


Mina små busar :)


Min fina lilla Tilia :)


Teo delade så snällt med sig av sin snowracer till Tilias stora lycka :)


140 bullar i frysen. Ooo massor i magen på lilla pappan :P


Avslutade kvällen med bullar och ett glas mjölk.
Sen somnade jag bara jag la huvudet på kudden kändes det som!

Ne nu ska jag invänta att Tilia vaknar så ska vi ut o leka lite.
Alla är lediga idag så det blir mysdag idag :)

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Loijsan

Alltså dessa barn o deras glada nunor gör ju att man smälter =)

2010-11-11 @ 17:26:43
Postat av: sina

140 BULLAR!!!!!!!!!!!!!!! Herreguuud stålkvinnan HUr lång tid tog det???



Så himla söta era barn är!

Och finfina vinterkläder! <3

2010-11-11 @ 20:57:03
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0