Livstecken?

Mycket har hänt sen sist jag samlade kraft att printa ner några rader i den inte alls för väluppdaterade bloggen.
Min älskade lilla Mini går på dagis, o duktiga stora flickan går det så himla bra för!
Hon vill ju inte ens följa med oss hem när man hämtar henne :/ Lite för bra kanske ;P
Teos sommarlov är också slut, o det med blandade känslor från herrns sida.
Vissa dagar jublar o dansar han när det är dags för dagis medans man får släpa dit han andra dagar.
Antar att det är så det är, stark vilja men vanligtvis går det bra ändå.
Min stora kille har varit på 3-årskontroll nere på BVC och det gick kanon. Jag kunde tyvärr inte vara följa med men
fick en rapport av lillan pappan. Teo hade först inte varit så sammarbetsvillig så när Kerstin visade kort och frågade om det fanns något man t.ex kan ha på huvudet när det är kallt så svarade han potta istället för mössa osv.
Men sen hade han asgarvat åt det och svarat rätt på tants alla frågor :)
Han har även hunnit med ett besök till tandläkaren där han så förvånansvärt visade alla sina tänder och dessutom lämnade sin napp där.
Så nu har han varit nappfri i några veckor, nappfén kom såklart med lite små överraskningar första nätterna när han var duktig och sov utan napp.
Vi var ner på banken och öppna nytt konto till Teo och där nere fick han massor av beröm för att han va så duktig på att prata tyckte dom :) Både på gott o ont då ;P


Jag har börjat i skolan o det har varit två minst sagt jobbiga veckor.
Inte alls van att stiga upp o vara hemifrån 9-10 timmar om dagen, skönt första dagarna bara :P

Nu kommer Teo och skäller över att det luktar apa när jag har torkskåpet på, och Saga vill ut o kissa en sväng så jag ska ta o styra upp det här o fundera på vad vi ska hitta på idag.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

Ja du nu är dom stora dina små!!

Farbror T har blivit en pojke ;)

2010-09-04 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0