Flytt på G.

Jag kom hem sent igårkväll o lilla T låg vaken på soffan med sin mormor sittandes bredvid.
Oj vilket lyckorus när han fick se att mamma var hemma igen efter så många dagar borta.
Tokmys på hög nivå sen bums i säng igen ;)
Marika vill inte vara själv på sjukhuset vilket är helt förståeligt så det blir dessvärre
ännu en vecka nere i Uppsala utan barn för min del :(
Men barnen finns kvar för alltid och detta är bara tillfälligt och jag vill väldigt gärna finnas där
för Marika när hon är i så stort behov av någon nära.
Idag flyttades Marika från Thoraxintensiven till Njurmedicinska avdelningen, allt har gått framåt
väldigt fort och läkare/ssk/usk kallar detta en riktig solskenshistoria.
Alla är alldeles häpnade över Marika vilja att bli frisk och hon har förvånat personalen gång
på gång genom att verkligen visa att hon inte tänker låta sig rubbas av denna hemska elaka sjukdom!
Men som sagt går det framåt och hon är så himla stark trots att hon är så sjuk fortfarande.
Om tre timmar går mitt tåg ner till Uppsala och underbara Elizabeth möter upp mig vid stationer
och öppnar deras hem för mig även denna vecka, underbara familj!
Hon skickade med en trehjuling till Tilia hem igår, stora ögon som började trampa imorse med
största leendet på länge :)
Innan vi åkte hem bjöd hon oss alla på middag och fick träffa pappa igen för första gången på många många år, Mikaela och Patrick var också med :)
Men nu ska ja spendera tiden som är kvar med mina älskade innan jag ska bege mig iväg igen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

<3

2011-05-01 @ 21:11:16
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Elin

Gud så härligt att allting går framåt :)

2011-05-03 @ 07:37:12
URL: http://elinenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0