Pirrar i magen, men fel sorts pirr...

Vaknar flera gånger varje natt, helt kallsvettig med värsta panikkänslan.
I drömmarna är jag totalt dagvild och varje gång jag vaknar tror jag att det är den dagen.
Dagen med stort, bestämt D.
Torsdagen den 1a september.
Kommer jag ens överleva?
Är det verkligen hälsosamt att på fullaste allvar gå med ständigt magknip flera veckor i förväg?
Vad är det värsta som kan hända?
Antingen så är jag lika hardcore som vanligt eller så skiter sig allt och jag ringer gråtandes till Patrick
och söker lite bekräftelse för att återfå en del av det självförtroende jag just förlorat!
Hoppas det regnar den Dagen. Då syns inte mina tårar när jag skamset vandrar mot bussen igen.
Jag är inte det minsta troende, jag förbehåller mig rätten att ta avstånd från alla sorters religioner men om det finns någon form utav högre makt önskar jag verkligen att den kan finnas på min sida.
Bara den endaste Dagen, torsdagen den 1a september.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men hallå! Klart att det går bra. Jag tror på dig fina flicka <3

2011-08-28 @ 21:36:07
URL: http://elinenberg.blogg.se/
Postat av: Marion

Det låter spännande vad det nu är, håller tummarna för att det går bra!

2011-08-29 @ 09:35:39
Postat av: Loijsan

De kommer gå fint ska du se!! =)

2011-08-29 @ 10:04:38
Postat av: Ida

Det kommer fixa det där galant Madde :)

2011-08-29 @ 15:15:44
URL: http://idalind3ns.blogg.se/
Postat av: emma

heja, heja!! Gör ditt allra bästa så hoppas vi att det går vägen... å skulle de inte göra de så finns det alltid fler chanser!! (jag vet) :-)

2011-08-29 @ 19:57:38
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0