Nytt år.

Mitt enda nyårslöfte får bli att vid varje tillfälle ta vara på tiden jag har med mina nära och kära.
Har under året haft hjärtat utanpå kroppen för många gånger, som om marken jag stått på öppnat sig
till ett enormt stort hål. Först när våran älskade Marika blev svårt sjuk och sen när Mattias skrämde slag på oss alla genom att fördärva sitt ansikte.
2011 har inte varit det bästa året, snarare tvärtom.
Jag har jobbat massor, pluggat och knappt hunnit se hur underbart mitt liv är bara jag sätter mig ner
och släpper allt.
Våra barn är fanstastiska, vi har verkligen lyckats forma dom till otroliga individer som är enastående på alla tänkbara sätt. (Ja en sista gång på året får jag briljera över våra otroliga barn.)

Trots massor av jävla motgånger har detta år stärkt mig.
Jag är massor av erfarenheter rikare och jag har verkligen lärt mig att ta tillvara på varenda minut jag
får med mina nära.
2012 ska bli fullt av lycka, förhoppningsvis massor av stunder tillsammans med alla mina älskade och ett friskt år önskar jag mest av allt.










Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskade Patrick och bara vara tacksam över att
ännu ett år börjar tillsammans med honom.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Maria Lindén

Ja, herregud. Ert år har verkligen inte varit någon höjdare. 2012 kan bara bli bättre.

Kram /M

2012-01-01 @ 21:25:01
URL: http://www.familjeninden.se/wp
Postat av: Loijsan

Verkligen många jobbiga känslor som passerat 2011. Hoppas på lite mindre av det jobbiga under 2012. Förhoppningsvis får kan vi lyckas få lite mer tid tillsammans också ;) <3



2012-01-02 @ 11:55:04
Postat av: Elin

<3

2012-01-02 @ 12:27:32
URL: http://elinenberg.blogg.se/
Postat av: eda

Kan bara hålla med det har varit för mycket motgångar även om de har gjort oss starkare! Tänk vi lever allesammans! Man tänker verkligen på ett annat sätt nu förtiden och uppskattar saker i livet mer och människor för den delen! Tack för att du finns Madde! Utkastet du kommenterade var inte meningen att det skulle publicerats, det var inte heller färdigt det är ett litet projekt jag pysslar med. Men jag tycker om och älskar dig för den du är och har formats till trots att även du har haft det svårt. Saknar er alla mer än ni vet kramar!!! Och jag hoppas att Mattis mår bättre!)

2012-01-16 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0