Massiv bilduppdatering.

Orkar inte blogga längre, massor av energi försvinner på skolan och min älskade familj.
I helgen drog vi ner till Södertälje, fre-lör. Massa mys att träffas om så bara för en liten stund.
Resan ner och hem gick över förväntan och båda barnen var mycket nöjda med våran snabbvisit i storstan.
Söndagen spenderade vi utan barn i Gävle, men Patrick tog med sin fru såklart.
Idag har barnen varit på dagis och jag har gjort massa tråkigt skit, påbörjat några uppgifter och donat med papper.
Imorgon ska Patrick skjutsa ner Tomas till Fagersta så han kan köpa Janne och Saras bil, då får han samtidigt äran att träffa min farbror Stefan, vilket händer typ en gång per år. Jag sitter o klurar på om hela familjen ska åka med men överväger att plugga o lämna barnen på dagis i vanlig ordning. Men jag saknar min farmor så himla mycket<3
Vi får se hur vi gör, jag tror hon verkligen skulla uppskatta om vi kom ner, även fast det bara blir en snabbis isf.
Ne nu kommer det en hel hög med bilder istället på mina nära o kära.


Teo gick lös med min ögonskugga i hela ansiktet när jag stod i duschen :)


Teo klättrar på enorma snöberg hemma hos min mormor o morfar :)


Patrick gjorde en snögrotta o kasta in Tilia där ;)


Jag gjorde ost/skink-paj som smakade kanoners :)


Och en broccolipaj som smakade ännu bättre ;)


Finaste Tilia hemma hos Loijsan o Joni. Smakar på ninos nya korvar.


Martin blev lite ledsen när det var dags att åka hem :( Älskade <3


Teo sitter o spelar xbox.


Strike a pose!


Teo´s nya favoritgrimas. Jag skrattar så jag dör såfort jag ser honom såhär!


Min fina påväg till gävle :)


Min allra minsta bror, Marcus.


Min allra bästa bror, Martin <3


Lilla huset på prärien ;) Mormor o morfars :)


Morfar och Patrick diskuterar någonting :)


Spelgalen 3-åring.


Risifrutti is the shit. Båda barnen smäller i sig sylten o lämnar resten.


En normal bild på Teo bland alla crazyfaces!


Moa fotade Mattias efter att han försökt fota sig själv 10 ggr.


Tilia skuttar omkring i julklappen från faster Erika m fam. Sötsessan!


Ne nu ska ja mysa ner mig med min karl innan han somnar på soffan.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0