Underbar och älskad av alla<3

Idag fyller Martin sex år, herregud! Han var ju nyss två år!
Han är en sån underbar liten pojke som har skänkt mig så enormt mycket lycka de senaste åren.
Innan jag själv fick barn spenderade jag varje lediga stund med honom, han betyder lika mycket
för mig som mina egna barn. Sen jag själv fått barn har jag haft så dåligt samvete att
jag inte haft samma tid för honom. Från att träffas och hitta på saker varje dag till att han
kommer typ en gång i veckan. Han betyder väldigt mycket för mig och vi har en väldigt speciell relation.
Jag kommer alltid finnas vid hans sida och jag älskar honom enormt mycket.

Grattis på din dag finaste Martin <3


Patrick och Martin för herrans massa år sen :)

Liten minibild på mig och Martin. (och Bertil på ett hörn)


Min fina Martin och flottface.


Så mycket kärlek till denna pojke!


Och patrick har varit en av favoriterna genom åren också :)


Finaste Martin :)


<3





Nu ska ja sysselsätta mina vilda innan Tilia sover middag.
Sen ska vi vandra till mamma på kalas.
Ha´re bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0