Sena sommarkvällar.

Även fast ni stackare som fortfarande troget hänger kvar o läser min blogg mellan varven är värdelösa på att lämna kommentarer tänker jag bjuda på bilder från de senste veckorna.
Ja men det var ju väldigt generöst av mig, tänka sig att även denna bitterfitta har sina ljusa stunder.

Elias och Liam.

 

Mili och Mikaela.

 

Klätterkusen T.

 

Mili, Tille och T.

 

Olivia och farmor.

 

Tille och Mili.

 

Tille helt förkrossad när Mili inte ville hoppa mer med henne.

 

Emilia rymmer iväg med dockvagnen :)

 

Säkrast att hålla i sig :)

 

Emilia hittade på Tilles gamla hjälm. Jag jobbade så Moa fotade lite folk medans, tur det :)

 

Mattias och Loijsan.

 

Pappa ser lite missnöjd ut medans Mattias döljer sin skadeglädje sämre än vanligt.

 

Jenny, Veronica, Annika, Olivia och Marika fastnade på en o samma bild.

 

Älskade farmor.

 

Mikaela.

 

Marika.

 

Stefan hittade hit, riktigt trevligt!

 

Massa hungrigt folk.

 

Elias ser minst sagt misstänksam ut där i hörnet.

 

Pappa hade det lite körigt med köttet vilket resulterade i kolbitar men det gick ju ändå :)

 

Jag hittade hem efter en heldag på jobbet och lyckades fastna på en bild.

 

Jag vet inte vad mikaela är så förskräckt över men det måste ju vara nå riktigt otäckt.

a
Kafferep på Flöt och Ernst baksida.


Jag och Tille passade på att gosa lite innan vi gick ut och lekte :)


Väl därute fångade jag Teo och tog ett kort!


Ett stycke farmor lyckades även fastna på bild.




Patrick tvättade bilen och var nöjd med slutresultatet.


Jag var över till grannen och fick mitt hjärta krossat av denna skönhet!


Dagsfärsk bild på Tille precis innan hon gick upp och sov middag. Älskade unge!



Loijsan och Mili har som ni ser varit här en sväng, Stefan m. fam va också här men Erik va tyvärr inte med:( Länge sen jag träffade dom nu så det var tråkigt men det går fler tåg.
Farmor har varit här i två veckor och åkte hem igår, har varit så roligt att ha henne här.
Jag har jobbat på som vanligt och Patrick med, i helgen jobbade jag när Patrick äntligen var hemma.
Igår åkte han och idag är jag ledig, barnen vaknade på lika strålande humör som vanligt när dom
inser att pappa inte är hemma.
Tille ligger och vilar nu medans T ligger och slöar på soffan bredvid här.
Marika kommer hem idag och då ska jag passa på att åka och handla lite med Moa. Hann inte riktigt med det i helgen, och hade inte direkt lust med det heller så då tar jag det idag.
Nu ska jag sätta fart med tvätten medans det är lugnt här.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

mysigt ni ser ut att ha haft de :-) tänk om vi skulle kunna lyckas tajma in en dag som vi e lediga på samtidigt :-) vore kul å ses!

2011-07-11 @ 22:26:48
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Loijsan

haha av någon anledning kan ja inte låta bli att skratta när jag tittar på bilderna och dina kommentarer...inte när jag tänker på grillmäster heller;) hahaha.

2011-07-12 @ 07:13:21
Postat av: EDA

Åhhh vilka härliga bilder, och guud vad fina barnen är!!! var så ledsen över att jag och Erik inte kunde följa med så du anar inte! Fick inte plats och hade inte råd Saknar er därborta så mycket... En familj som man aldrig träffar :( Älskar er alltid.

2011-07-13 @ 07:09:14
Postat av: Marion

Vilka härliga bilder du fått till, ser ut som att ni haft det trevligt! :)

2011-07-13 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0