Men välkommen solen.

Senaste dagarna har vi fått en försmak av vad som väntas, älskade vår.
Så himla skönt att kunna vara ute i timmar med barnen och leka utan att frysa ääärslet av sig!
Idag har jag pluggat på förmiddagen, samtidigt som jag tvättade nån maskin.
Nu har precis butterkakan kommit ur ugnen och jag ska snart orka sätta på lite kaffe så ska jag
sätta mig på baksidan och fika lite.
Sen ska jag dyka ner i boken igen, alldeles för mycket som ska in i skallen nu men det ska väl
gå vägen det också.
På onsdag har vi utvecklingssamtal för Tilia, blir spännande att se vad mini bidrar med för
personlighet på dagis.
Igår när jag hämtade så sa en av fröknarna att tilia hade blivit jättearg när dom skulle byta blöja,
det var första gången dom hade sett henne arg. Jag blev väldigt förvånad då hon gärna och ofta
visar sitt temperament hemma. Men på dagis är hon tydligen väldigt harmonisk.

Jag måste försöka få ordning på alla tankar i mitt huvud runt Tilias kalas också. Vill inte att alla
ska komma på en gång så man knappt hinner uppmärksamma vilka som är här.
Så vi delar av det lite, det blir nog kanoners. Slår ihop det och firar Marika samtidigt,
det blir väldigt mycket fika och kalasande annars :) Inte mig emot visserligen men det blir
smidigast så så slipper folk flänga runt överallt.

Ne nu måste jag göra ett ryck här innan barnen ska hämtas. Imorgon är det lilla vasaloppet på dagis,
hoppas Teo vill åka skidor med alla andra. Annars får han springa och hejja på dom andra barnen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0