Men tack gode gud!

Idag ringde dom från Resursenheten och tro på fan att jag fått vikariat över sommaren :)
Från 14 juni till 12 augusti, 83% här i Kilafors på Hällagården.
Varit bitter i onödan, fast å andra sidan är jag fortfarande bitter över alla människor som inte
fått medans folk som är outbildade fått. Så nu fick jag det sagt igen ;)
Marika blir flyttad till Bollnäs sjukhus imorgon, enorma framsteg!
Jag kom hem igår och nu sover Mikaela där tills hon flyttas till Bollnäs.
Kan ju lova att det har varit en känslomässig bergodalbana de senaste tre-fyra veckorna!
Och alla är så himla glada att Marika lever och har rehabiliterats så sjukt fort att läkarna knappt tror det :)
En helt underbar känsla att äntligen kunna andas ut, helt obeskrivligt!
Ne nu ska jag sätta fart med lite rester från skolan som dessvärre har blivit mer o mer de senaste veckorna
men det är snart gjort att komma ikapp!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Härligt att du får jobba lite i sommar. Och här hemma i Kilafors dessutom, det är ju toppen!

Det är helt otroligt vad fort hon har hämtat sig Marika och jag förstår att det måste vara enormt skönt för alla er närstående att hon får komma till Bollnäs så det blir lättare att vara med henne mycket och ofta. Kram

2011-05-05 @ 08:09:24
Postat av: Eda

Skönt att höra!

Tur att Marika är en så stark och viljestark människa som tar sig genom allt detta och med er hjälp! Saknar er.. Kram

2011-05-05 @ 11:47:31
Postat av: emma

härligt att du fick jobb tillslut! :-) Jag är en sån där "outbildad jävel" som lyckats få jobb där ja också ;-P hahaha..

Pratade precis med mormor din o hörde att hon skulle få komma hem, va skönt! Underbart å höra att hon återhämtat sig så fort! kramar

2011-05-07 @ 11:48:44
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0