Slitet.

Det bara hänger där som ett trött jävla svinto och stirrar rätt ner!
Har inte klippt mig på flera år nu igen, o det är inte vackert kan jag lova!
Jag är ju så skrämmande ekonomisk att jag inte prioriterar en sån sak direkt, men nu är jag less på det här. Det går ju inte att borsta det längre, alla tovor jag försöker borsta ut lossnar. Halva peruken
sitter kvar i hårborsten, o då är jag jättenoga och inte borstar när det är blött för då är det TOTALT omöjligt.
Så nu sitter jag och slösurfar o letar efter någon lättskött bra frisyr, men det finns ju ingen.
Jag kommer ju gråta ändå, mitt älskade äckliga toviga hår <3
Men imorgon så finns det en viss risk att hårtrimmern åker fram. Någon gång i livet ska man ju
raka av sig allt.
Nu ska ja glo på tvn istället, i väntan på att jag kan borsta håret imorgonbitti.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte skapa nytt mode med trimmat hår!! De vore nåt de så en annan kanske får ordning på sitt!

2011-05-31 @ 22:29:04
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Carolne

Hej vad kul att du hittade till min blogg, såg det först nu o du skrev i april :)

Nu kommer iallafall ett sent svar, kakeldekoren har jag köpt på en färg i Uppsala, Uppsalafärg, de har väldigt mycket pandurosaker så kanske kan du finna samma "plastfilm" på panduro. Jag köpte det på metervara och klippte till själv!

Ha det gott!

2011-06-08 @ 07:16:54
URL: http://carrok81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0