Tisdagmorgon.

En aning utvilad när man haft sexnattsvecka och äntligen fått sova hela natten i sängen, helt själv dessutom.
Patrick är nere o jobbar igen, hoppas och ber till gudarna att detta håller i sig nu. Barnen som är van att pappan skrotar på hemma tycker det är väldigt jobbigt men det är ju en vanesak.
Igår var vi ut till Åsveden en sväng, Ida fyllde 25 och bjöd på fika :) Barnen tycker det är mysigt därute och ett av de få ställen dom frivilligt följer med till utan att sätta sig på tvären.
Väl hemma sen kämpade jag med persiennerna från helvetet, tänkte att jag skulle fixa det medans darling är borta men det fick jag ångra. "Kan kortas av på bredden" stod det så fint, men inte vilket krångel det var. Efter timmar av blod, svett och tårar hänger de äntligen där. Såhär med facit i hand va det väl inte så jävla svårt men jag va på väg att slita av mig håret igår, på riktigt!
Nu ligger Teo och spelar lego på soffan och Tilia donar med sina dockor så jag ska krypa ner bredvid Teo o mysa lite innan det är dags att sätta fart på den här dagen också ;)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0