Jobbar.

Nackdelen med att jobba natt är alla dessa timmar man sitter själv.
Tankar som far fram o tillbaka som en flipperkula på anabola.
Det går liksom inte att stänga av när man inte har något som distraherar.
Funderar på allt mellan himmel och jord, inte fan blir det någon ändring för det.
Är det en ändring jag ens vill ha? Eller är det bra som det är?
Inte fan vet jag, jag blir bara trött på mig själv och denna självömkan.
Gaska upp dig o sluta gnäll. Easier said than done.
Extensiella tankar är det på tok för sent för, ändå går det inte att hejda.
Ooo jag är bara så jävla trött på allt och varken vill eller orkar med någonting just nu!
Usch. Gräv ner mig.

Kommentarer
Postat av: Marion

Jag är också inne i nån tänkarperiod nu när jag varken vet ut eller in. Tänker på förbättringar och försämringar, och inte fan blir det nå bättre av'et...

2013-02-08 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0