Ännu en dag...

Imorse vaknade Teo vid sju nångång. Söt ville minsann inte ligga och gosa utan skulle upp direkt och ställa sig bredvid sängen och bajsa. Fin start på dagen =) Sen drack han välling och gosa lite. Madde kom hit efter att hon lämnat Siri på dagis så vi satt och prata lite skit sen gick till Ica för att handla. Gick hem och pratade ännu mera skit sen skulle hon hämta Siri på dagis. Mattias kom och umgicks (låg på soffan) och käkade middag med mig. Vi åkte till mormor och morfar och hälsa på en sväng sen skulle han skjutsa fittungar till Bollnäs så jag och Teo åkte hem. Teo åt gröt sen gick vi ut i lekparken med Madde och Siri. In och bada en snabbis sen välling och sängen. Han har inte somnat än men det gör han nog snart, han var helt slut! När jag och Madde var ute såg vi ett mycket mystiskt flygplan, helt plötsligt blev det alldeles tyst som om det var avstängt och vinglade. Sen försvann det bara. Skitkonstigt! Blev ju asrädd när det flög så lågt över oss, jag vill inte dö än! Med min vanliga otur skulle säkert skiten krascha rätt ner över mig. Mattias skulle kanske komma tillbaka sen men det återstår att se, annars får jag sitta och tjocka i mig massa popcorn i min ensamhet IGEN!
Patrick sitter nere i Rågsved och grinar för att han vill hem. Han grinar kanske inte men det skulle kännas bra då iaf =P Han kommer iaf senast fredag, skönt så jag får sovmorgon. Man saknar inte kossan föräns båset är tomt =P Stämmer ganska bra det faktiskt. Den 18 börjar vi skola in Teo på dagis och jag tänker be till nånting att det går smidigt och smärtfritt för oss alla. Som dom flesta vet är Teo VÄRLDENS största mammagris så det kanske inte blir det lättaste men jag hoppas det går bra och att han får nån yngre som tar hand om inskolningen. Hälften av dom är så gamla att deras höftproteser börjat rosta.
Igår tog Mattias med sig Teo ut i lekparken så jag fick plocka lite inne och duscha. Riktigt skönt =) Älskade storebror är världens bästa. Teo tycker så mycket om att vara med honom nu när dom träffats mer, ibörjan var han lite skeptisk mot honom. Han kan ju verka lite speciell men =) Jag såg precis att han håller på att ladda ner Lilla Al-Fadji eller va det stod på min data, typ hundra avsnitt. Vill inte ens tänka på va det är för skit.
Nee nu ska jag kolla på TV innan jag ska krypa ner i sängen, i tid hoppas jag. Blir nog inge popcorn ikväll, orkar inte gå ut i köket. Imorgon ska jag vara pigg och alert hela dagen.


Jag saknar Annlouise väldigt mycket. Det är ju inte så sjukt länge sen vi träffades men jag tror jag behöver mer av henne för att kunna fungera normalt och tänka klart. Hon får mig att tro på mig själv och stöttar mig även fast jag själv börjar tvivla. Det finns ingen mer underbar människa och jag är så himla glad att vi aldrig blir av med varandra. Kan man säga så? Ja jag tror det iaf, skit samma =P Älskar henne sjukt mycket iaf !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar och saknar Henne skit mycket jag med...

Hoppas du har en bra kväll! Pussa Teo Kramar/ Eda

2008-08-13 @ 21:37:24
Postat av: Anonym

Oh ja saknar dig! Verkligen tur att vi inte kan bli av me varann! Inte för att ja någonsin skulle vilja, men iaf=)

Älskar dig me! Väldigt mycket!

2008-08-14 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0