Lite ensamt.

Teo somnade vid halv åtta. Vi var ute och lekte, badade sen blev det sängen. Han har blivit jääätteduktig och somnar själv i sin säng utan att jag ens behöver ligga i min säng. Det är bara att lägga ner honom och gå ut så somnar han helt själv utan gråt eller gnäll. Det är så himla skönt och jag är så stolt att vi lyckades med detta med tanke på hur länge han sov i min säng. Första natten gick inge vidare, han gnällde i flera timmar, vakna tusen ggr på natten och sen vaknade han jättetidigt på morgonen. Men sen andra natten gnällde han lite men somnade sen efter inte ens fem minuter. Nu dom senaste tre kvällarna har han somnat utan att ens gnälla, sätta sig upp eller låta ett pip. Det är ju helt sjukt hur duktig han är, jag klarar knappt av att somna lika fint som honom! Jag är helt chockad!
Patrick åkte ner till Rågsved idag för att spendera veckan med min morbror Mats. Det kommer bli helt sjukt jobbigt att inte få en enda sovmorgon på hela veckan *bortskämd*  Men det är väl lika bra att jag början vänja mig med det eftersom skolan början snart, jag längtar som en tok. Nu början 2½ män, måste se =)
M.

Kommentarer
Postat av: emma

skönt för er att han somnar själv i egen säng nu! Duktig han e :-)

Vi är ju så himla bortskämd så elton har ju alltid bara varit å gått upp med i sängen så har han somnat utan problem :-)

Vi skulle väl ha träffats nån dag! Förresten så bjuds det på tårta på lördag, min lilla "bebis" blir ju storkille då han med!

kram

2008-08-12 @ 20:38:24
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Eda

I see you!

be afraid...

very AFRAID MOhahahahaha!

2008-08-13 @ 00:25:17
URL: http://edas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0