Lördag. Trodde jag jaa!

Vaknade imorse och var helt säker på att det var lördag. Vi har hemmastudier på fredagar så jag antar att alla fredagar framöver kommer känna som lördagar. Första veckan i skolan har iaf varit jättebra. Jättebra lärare fast jag har verkligen kämpat för att inte bli cp på tanten jag går med. ÅH! Jävla stjärna! Aja men det är ju bara försöka ignorera hennes eviga tjat om allt och ingenting, det är fan otroligt att en människa kan lyckas reta upp nästan en hel klass bara genom att vara sig själv. I vilket fall så vaknade Teo 6.15 imorse och satte sig upp och sa hej tills jag orkade svara. Då la han sig och gosa lite. Han är på dagis nu en sväng Patrick gick dit med honom vid åtta, jag ska hämta honom klockan ett och sen gå ner till Emma och Fredrik för att gratta Elton ganska långt i efterskott. Aja bättre sent än aldrig, har inte orkat eller hunnit med det riktigt än så det var verkligen på tiden. Inte lika förkylda här nu iaf, Teo är fortfarande lite hostig när han sover men annars så börjar det styra upp sig. Patrick missbrukar fortfarande nässpray fast jag har svårt att tro att det är nödvändigt nu. Igår var vi på cirkus i Bollnäs. Patrick var hemma med Teo för det hade nog inte varit så lyckat att ha han med sig dit. Jag, Madde, Rickard, Siri och Martin åkte upp. Martin tyckte det var jätteroligt och skrattade så mycket att dom framför satt och kollade konstigt på honom =P Kom hem ganska sent för jag hoppade av uppe i Sibo så dom andra skulle slippa sitta och vänta i bilen medans jag sprang in med Martin. Det brukar ju ta ett tag när jag ska lämna honom så ;) Kom hem vid tio, Patrick låg på soffan och sov, som vanligt. Försökte väcka honom i en halvtimme sen sa jag att jag ska in och lägga mig då vaknade han också. Jag somnade nästan direkt när jag la mig, var helt slut. Nu skulle jag egentligen behöva städa av lite här men jag orkar inte. P städa igår men det blir lika skitigt direkt igen, är så trött på att städa så jag spyr snart. Men jag ska iaf gå och plocka i diskmaskinen å plocka lite sen ta ett bad =) Sköönt att bada utan att ha halvljummet vatten och massa plastankor överallt, haha! Sen måste jag plugga lite innan jag ska hämta Teo. Lika bra att göra det innan annars blir det aldrig gjort.
Det är fan skrämmande hur stor Teo har blivit. Jag insåg det igår när jag hämtade honom på dagis, han hade varit på dagis från åtta till tre. När jag kom hade jag förväntat mig att han skulle bli jätteglad och komma springandes men icke. Han fortsatte med sitt och ignorerade mig totalt. När jag sen sa åt honom att vi måste gå hem blev han gelt galen och kastade sig på golvet och rullade runt å skrek som en dåre. Så efterlängtad hade jag varit. Han bryr sig inte ett skit om varken mig eller Patrick såfort han kommer dit. Det är skönt men ändå skulle han ju kunna bli lite glad när man kommer för att hämta honom efter en heldag =P Roligt att det går bra iaf, han trivs jättebra och det är ju huvudsaken.
Ne just de, jag har massor att göra. Ha de bra.
M.

Kommentarer
Postat av: liza

Ja jag e jätte lycklig :) Va skönt att de går bra för lilla Teo. Och den där cirkusen skulle vi också gå på men den glömde vi ju så klart bort, men men. Hade bra, Kram

2008-08-29 @ 09:40:46
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: emma

haha.. elton skiter också i mig fullständigt när man kommer till dagis. Idag när jag lämnade honom kika jag på dagistiderna inför nästa vecka och sen när jag skulle vända mig om och säga hejdå till honom så hade han redan stuckit iväg och brydde sig inte ett dugg i mig!! De är himla skönt att de funkar så bra men de e ju som sagt en törn på ens ego.. ;-) moahahaha

2008-08-29 @ 10:05:13
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Eda

Saknar er!!!!

Skönt att det går bra på dagiset, men tråkigt när de ska vara så elaka mot oss mammor och bara ignorera oss :( men det är typiskt ungar!

Tim var likadan men Erik var tvärtom, och det va faktiskt värre, för då fick man så dåligt sammvete när man var tvungen att lämna honom där...

Kramar!

2008-08-29 @ 18:10:34
URL: http://edas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0