Massa fika.

Jag fikar hela tiden. Några bullar där, en bakelse där och en halv tårta lite titt som tätt. Fan det känns inge vidare.
Nu måste jag fan kamma till mig och sluta upp med detta destruktiva beteende! Jag kommer se ut som min mor om jag inte skärper mig, det vill jag verkligen inte! Tidigare idag var vi ner till Emma och Fredrik. Grabbarna fick busa lite och jag fick fläska i mig ännu mer kalorier. Kom från Tobias och Maria för ett tag sen, massa fika där också. Maria fyllde... 25? Moaha. Vi håller oss till det så det inte blir nå ålderskris snart ;) Teo ligger och hoar i sin säng, hoppas han somnar snart. När jag kom hem hade jag bill och bull stående i hallen. Doftljus tändes visst innan av P i förebyggande syfte =P
Teo var jätteduktig när vi var hos Emma tidigare, lyssnade jättebra och var lugn. Men det tog han minsann igen när vi kom hem. Han blev djävulen i barnformat. Härjade, slogs och rev i ALLT! Så jag lämnade han med Patrick och åkte å kalasade själv =) Skönt, men ist stod jag och kallade Elton för Teo. Har nog blivit lite arbetsskadad av att spendera 24 timmar om dygnet med min lilla fis =)
Ne nu ska ja dricka lite cocacola och kolla på en film.
M.

Kommentarer
Postat av: Liza

2008-08-06 @ 21:30:36
URL: http://m
Postat av: madelene

halloj, har du haft denna blogg och inte sagt nå åt mej :P:P

2008-08-07 @ 10:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0