Tröttast.

Hua, jag är så skrämmande trött idag. Orkade knappt öppna ögonen imorse, det var extremt.
Jag är fortfarande jääättetrött och orkar inte ens resa mig ur soffan. Min söt T ligger ute i vagnen och sover.
Jag funderar på att kasta in mig i duschen men jag orkar inte riktigt än.
Hoppas Emma bakar lite idag så vi har nånting att göra, fika idag igen =P Haha!
Teo har varit jätte dålig i magen ända sen igårmorse. Stackars lilla T =(
Hoppas verkligen att han blir bättre, jobbigt för honom.
Nä nu måste jag försöka vakna till innan jag somnar igen.
M.

Kommentarer
Postat av: liza

hej! Ne den där vällingen e nog precis som alla andra vällingar bara de att de står "Godnatt" på den :)Ja och Teo också ett HELT år dom växer verkligen så de knakar. Ja de kan vi jätte gärna göra:) Ja sitter ju bara här hemma ändå! Kram

2008-08-05 @ 14:37:04
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0