Åh hej å hå!

Teo härjar runt här som en dåre, leksaker överallt, skor i soffan, juice på halva golvet. Jag orkar helt enkelt varken tjata eller städa efter honom. Det får helt enkelt vänta tills jag inte klarar av att se eländet längre.

Igår gick jag å Teo upp till mamma en sväng. Tomas, Annika, Adam och Elias gick också med. Marika kom å mötte oss med lilla hunden, så himla rolig den där. Som en liten boll =)
Fikade och pratade lite skit sen gick Marika iväg och åkte pulka med Teo. När dom kom tillbaka gick vi hem. Jag blir fan tokig på min vagn, så himla tung att köra i snön. Patrick mötte oss när vi gick hem. Teo somna ju självklart och sov till efter sex så han somna inte förän vid nio igår. Men han var så snäll och go hela kvällen så det var ju inga problem så.
Idag blir en sväng ner å kika på julskyltningen sen kommer mamma, Åke och Markus hit å fikar. Synd att inte min Martin är med, han har varit hos Erik i helgen och kommer hem ikväll. Får gosa på honom imorgon hoppas jag.
Teo har blivit så stor, nu har jag verkligen insett hur stor han blivit. Förstår det mesta man säger till honom och härmar allt man säger.
Den senaste veckan har han lärt sig några nya ord, så duktig. Bil, klocka och mössa. Visserligen lite otydligt emellanåt men han är så duktig.
Nu springer han omkring med min mössa och tror han är snygg, han ser ut som en liten tomtenisse.

För några dagar sen låg jag på soffan och hade handen på magen. Teo kom och skulle känna och självklart ska han försöka öppna naveln för att titta på bebisen. När han efter ett tag förstod att det inte går sprang han och hämtade en blöja, nappen och sin snutte och skulle trycka in i magen. Så himla smart fast ändå är det svårt att förstå det där.
Nu dom senaste dagarna har han börjat dragit upp tröjan på sig själv och klappar på magen och säger Be-Bi. När han sen drar ner tröjan igen skriker han BORTA. Min lilla gounge!

Ne nu blire att kasta i han lite lättare lunch så han kan sova innan vi ska ner på byn en sväng.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: liza

hahaha va söt han e. Kram

2008-12-07 @ 11:19:14
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0