Jomen visst.

Idag har T varit hemma från dagis. Det har varit mysigt att ha en dag ensam med honom. Han sov middag å då somnade jag till på soffan. Helt sjukt, jag brukar aldrig kunna somna på dagarna fast jag antar att det var för att det faktiskt inte fanns nå att göra. Ingen disk, inget att städa och ingen tvätt. Iofs hann jag bara ligga i typ 20 minuter varav 10 av dom sov jag men det var skönt ändå. Jag förstår mig inte på människor som klarar av att sova hela dagarna. Så jävla tråkigt, snacka om att slösa bort hela livet med att göra något man varken behöver eller har nytta av. Klart att man behöver sova men absolut inte så mycket som dom flesta jag känner sover. Aja i vilket fall så verkar det som om min lilla prins skulle behöva sova igen för nu ligger han med snutten och nappen på golvet och stirrar rätt upp i taket. Snart kommer nog Patrick hem, då ska vi göra iordning lite lasagnette (Stavning?) Men jag kom på att jag måste springa till Ica och köpa ost för den tog slut imorse när vi tjocka i oss frukost.
Mina hormoner har börjat visa sina rätta sidor dom senaste dagarna. Lättirriterad, elak och mer bitter än vanligt. Men dessa sura tider har verkligen fått mig att tröttna på en hel del. T.ex. människor som är väldigt speciella. Varför ska man fortsätta ha överseende med att dom just inte är helt hundra i huvudet när dom tror att dom kan bete sig hur dom vill just för att folk vet att det inte står rätt till? Om man aldrig någonsin behöver ta konsekvenserna av sina handlingar eller kan stå för det man säger eller gör, vad är då meningen med livet? Om du aldrig skäms riktigt mycket om du gör eller säger något dumt, hur kan man då känna sig riktigt stolt över något man gjort riktigt bra? Nej det är mycket jag inte förstår mig på, och dom människorna är inget jag tänker lägga energi på att förstå mig på heller. Jag hoppas bara att för dom andra personerna i deras omgivning skull att dessa människor granskar sig själva, deras värderingar, vänner och annat som påverkar inte bara dom utan hela deras familj.
Nu kom min bejb hem så jag ska vara social.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

du om någon vet ju hur de e o va riktigt sjuk;) haha

2008-12-09 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0