Kyla.

Sjukt kallt ute, men solen skiner så fint så vi har varit ute så hundarna fick springa av sig lite på morgonen.
Hittade bollen saga grävde ner igår, den här hunden fattar inte att man ska leka med bollarna. Så fort hon får tag på dom lägger hon sig på dom eller gräver ner dom. Tråkmåns!

Nu har jag precis lagt sur-T så han ska få sova lite, förhoppninsvis är han gladare när han vaknar.
Han gick här och skrek, var arg och kastade grejer på mig hela tiden. Han har fortfarande lite feber och är förkyld så han blir inne idag igen. Tråkigt att bara sitta inne men det är ännu tråkigare att inte sova på nätterna!

Hua sitter och går igenom räkningar så nu kommer jag antagligen vara på dåligt humör hela dagen =P
Måste pallra mig ner till banken och fixa papper till internetbanken också, får absolut inte glömma det idag!
Får se när Annlouise kommer ner från Tomas och Annika, orkar inte gå själv ;)

Sen ska vi skruva upp lite hyllor och göra fint här. Städa är också ett måste!!
Aja lika bra att sluta svamla och sätta fart innan hela dagen har gått.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Mm.. sjukt va kallt de har blivit! Idag är de ju ännu värre!! Elton har grinat hela morgonen, en riktig surskalle. Men jag tror det är tänderna som gör ont på honom :-(

Hoppas allt e bra!

2008-12-30 @ 11:38:07
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0