Utmanad av loijs.

Du & din partner
Vad heter ni? Madde och Patrick.
Hur träffades ni? Vi träffades första gången när vi var riktigt små men började umgås igen för typ 5 år sen.
Hur länge har ni varit tillsammans? Oj, det har ju varit lite strul emellanåt men det är ca 3½  år sen vi blev tillsammans.
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Nej men snart så.
Har ni barn? Ja, T och lilla bus i magen.
Har båda körkort? Nej men båda har busskort :P
Isåfall, vem kör bäst? Han kör bättre än mig.
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Patrick. Jag blev förstörd.
Vem är äldst? Patrick.
Vilka stjärntecken är ni? Kräfta och Lejon.
Vem fyller först på året? Jag =)
Vem är längst? Patrick.
Vem sjunger bäst? Jaag :P
Håller ni i handen på stan? Nej vet du vad.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja vi har känt varandra länge.
Vad har ni gemensamt? Det mesta.
Blev du kär i första ögonkastet? Haha nej absolut inte!
Har ni någon speciell låt? Hah ja några st.
Har ni några "fri kort"? Nej det tror jag inte, vet inte vad som menas med det.
Har ni stora framtidsplaner? Ja det skulle jag nog påstå.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja =(
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, vi får ta det när bebisarna blivit större.
Vilket är ert bästa minne? När T föddes.
Vem lagar bäst mat? Jag såklart.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter vid varsin data och fular oss.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Njae kanske inte alltid men nästan.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej inte när vi blev tillsammans. Nån mil.
Blir du lätt svartsjuk? Nej men han blir det.
Brukar ni bråka? Nej nästan aldrig bråk men en hel del gnäll.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ja du, underarmarna kanske?
Vad använder ni för preventivmedel? Inget för tillfället.
Pratar någon av er i sömnen? Ja nån gång ibland gör han det. Tror inte ja gör det.


Jag utmanar varenda stackare som läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0