Åh jag blir så jävla arg!!!

Teo vaknade halv sju imorse, var glad och lekte jätte fint på golvet i över en och en halv timme medans jag låg i sängen och drog mig. När jag väl orkade gå upp och börja plocka lite här blev Teo tröttare och tröttare.Vid nio gick jag iaf ut med honom så han skulle somna. Han somnade väl typ tjugo över eller nått sånt. Kom in, startade diskmaskinen och satte mig vid datan. Då hör jag mina underbara grannar stå och prata VÄLDIGT högt med varandra precis bredvid vagnen. Två sekunder senare vaknar Teo och är självklart på världens sämsta humör eftersom han bara sov typ 20-30 minuter. (Han sover vanligtvis nästan två timmar.) Testade gå en sväng så han skulle somna igen, helt omöjligt. Han bara skrek och skrek. Nu har han sprungit omkring här inne och slagit på allt han ser, skriker och är jätte arg. Den här dagen kommer bli väääldigt lång och det kan jag ju tacka mina pratglada grannar för! Jag skiter i om dom pratar med dom behöver inte stå och skrika en halv meter ifrån vagnen. Hämnden är ljuv gott folk! Nu ska ja försöka få surast på lite bättre humör, om det nu ens är möjligt.
M.

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha.. visst e de underbart me grannar ibland ;-)

2008-07-22 @ 21:21:55
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0