Proppmätt...

Idag har det varit skitväder, kommer det ens bli nån sommar? Den kommer antagligen lagomt tills det är dags för mig att slå ner röven i skolbänken igen. Då blir jag nog galen!
Idag har vi varit ute och cyklat en sväng, upp till morfar och fikade sen och handla. Riktigt kul, Teo älskar att sitta där bak!
Vid två kom Emma och hämtade mig för vi skulle scrappa hemma hos henne. Riktigt trevligt, skönt att komma hemifrån.
Det var regn och åska ute så det var skönt att sitta inne och pyssla lite. Emma gjorde paj så vi fikade självklart lite emellan också =)
Sen blev det pizza och film med Patrick eftersom Teo sov när jag kom hem.
Imorgon har jag inte en aning om vad jag ska göra, det finns inte mycket att göra när det är så konstigt väder.
Kanske skulle störa Emma och Fredrik imorgon om dom hittar på nå skoj =P
Nu funderar jag starkt på att gå och borsta mina tänder och sova en stund, känner mig lite småtrött.
Nattinattii.

Kommentarer
Postat av: emma

ja det är bara att störa på de ! Roligt för grabbarna om dom får leka lite :-)

Du,ser.. klart han tycker om å sitta där bak! Vi kanske kan ta en cykeltur om de är hyfsat väder någon dag! :-) Elton tycker också om att åka där bak!

2008-07-13 @ 22:54:33
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0