Uscha!

Jag har världens torrhosta. Har knappt sovit nånting på hela natten. Håller på att dö snart känns det som.
Hostat tills jag spytt minst tio ggr sen igårkväll. Och självklart är apoteket i Kilafors stängt på söndagar och i Bollnäs öppnar det inte förän tre. Innan de har jag antagligen hostat sönder halsen tjugo ggr, spytt tio ggr och tagit livet av mig tre-fyra ggr! Det värsta jag vet är fan att hosta, jag kommer nog bli galen snart. Teo har också hostat fast inte lika mycket som natten till igår som tur är. Fast han har sovit hela natten trots att jag har haft värsta hostattackerna.
Efter att det brann och vi bodde hos Tobbe & Anki har jag haft Teo sovandes i sängen med mig. Men jag blev så trött på att vi väckte varandra hela nätterna så för någon dag sen började jag söva honom i spjälsängen igen. Han har vaknat mitt i nätterna och då har han fått kommit och sovit med mig men inatt har han sovit hela natten i sin säng. Skönt att det gick så bra, Han är ju känd för sitt humör så det skulle inte förvånat mig om han satte sursidan till och hade vägrat sova i sin säng överhuvudtaget =P
Nu ska ja gå och snyta mig. Å dricka ännu en kopp te.
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0