Ärliigt..?!

Patrick blev lite sugen på pizza sa han så han ringde till sin trogne vapendragarna och dom vandrade iväg. 20 minuter senare kommer Patrick in genom dörren med en familjepizza och en kebabtallrik. Nu ska ja tillägga att endast jag och Patrick skulle äta och att hans nästan åt upp hela familjepizzan. Jävla tjockis skulle man kunna tro, men den som sett P vet att han är allt annat än tjock. Jag blev självklart lite sur för jag tycker inte att vi har råd med sånt där men såklart äter jag om han ställer det på bordet. Så imorgon blir det att klura ut ett sätt att hitta riktigt billiga vinterskor till Teo eftersom dom han har är så konstiga i modellen så han hatar dom. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: liza

men åhh! va nödvändigt! ja han skulle ju inte kunnat gå tillbaka med pizzan när den väl stod på bordet.. men nu blev ja irreterad!

2008-11-20 @ 21:57:18
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: Loijsan

Va menar du? att lilla mask åt köpte en familjepizza till sig själv? han e inte pappa micke inte!! Måste lära sig spara pengar då kanske!!

2008-11-21 @ 11:11:37
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0