Hua.

Teos svinkoppor har blivit lite bättre, börjar bli mindre och ser mycket mycker finare ut. Skönt att nånting går åt rätt håll.
Patricks kind ser inte lika hemsk ut nu när han käkar pencillin men nu får han vänta tills den 14 innan han får komma till tandläkaren. Jag har tid till tandläkaren den 11, inte nå sugen på det men jag måste pallra mig iväg.

Igår var Madde här en sväng efter skolan innan hon skulle hämta Siri på dagis. Medans hon lekte med T såg hon att han hade nånting under tungan, såg ut som två tänder först. Vid närmare inspektion såg jag att han har liksom två flikar på vardera sida av strängen under tungan. Dom är alldeles vit/gula och det ser nästan ut som om han har gälar under tungan. Det luktar helvete ur munnen på honom och han har börjar dregla JÄÄTTEmycket! Det är väl bara det som fattas, att han ska vara helt vanställd i munnen. Har ringt sjukvårdsråvgivningen men det var mellan 20-30 minuters vänttid så jag ska testa om ett tag igen och hoppas att vi får en tid att kolla upp det  där.
Nu blire duschen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: eda

Det där lät ju inte nå bra! lilla stackars Teo! vad har ni för otur?!

2008-11-04 @ 11:46:46
Postat av: Bettan

Du har blivit utmanad!

2008-11-04 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0