Mystisk dag.

Vaknade halv nio imorse, tack för det älskade lilla T. Patrick gick upp och gjorde välling åt T sen busade dom lite i sängen sen gick dom upp. Och jag låg kvar! Kors i taket. Dom plockade fram frukost och sen kom P och fråga om jag ville äta med dom. Så jag gick upp och åt frukost sen lekte lite med T. Patrick gick ut och sopade på framsidan och sprang iväg med löven, tror granngubben smittat av sig på honom. Sen kom han in och lekte med T. Sen dammsög han och T medans jag duschade. Sen somnade T. Jag känner mig onyttig och rastlös. Hansson/Lindén kommer hit idag så grabbarna får leka lite. Det är också ett mirakel att vi faktiskt för en gångs skull träffas och inte bara säger att vi ska göra det ;P Skulle egentligen ha skurat golvet innan med tanke på att det är fläckar överallt efter Teo men det får vänta tills senare. Det kommer ändå nya så fort T vaknar så :P

Skulle kanske ha sprungit iväg till Ica och köpt lite fikabröd också men det ser ut att vara så himla kallt så jag är inte sugen på det. Dom kanske kan köpa med när dom kommer, men jag har garanterat inga pengar i plånboken som vanligt så det skiter sig ändå. Aja nu ska ja sluta älta det och plocka undan lite kläder.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Loijsan

Ja du om ja kunde o om du inte va så fast vid din älskade unge så hade ja tagit honom! de kan du lita på! Men men ja får umgås me honom snart iaf! Får nöja mig me de så länge!

2008-11-21 @ 12:22:33
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: emma

hehe ja nu va vi sjukt duktiga som till och med lyckades att träffas å inte bara prata om de! :-)

Får se till å göra om de till veckan kanske ;-)

2008-11-21 @ 18:16:42
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0