Rubrik.

Teo vaknade kvart i elva imorse, snacka om att den ungen aldrig slutar förvåna mig. Låg och gosade i sängen en halvtimme medans han drack välling sen blev det full fart. Nog för att han knappt dricker välling längre, bara leker lite och smakar lite emellanåt. Lite tidigt att sluta med välling redan tycker jag men han äter ju allt annat så han får ju i sig det han behöver ändå. Började plocka lite här hemma och donade med gardiner och annat småplock. Jag har fasiken inga julgardiner att ha i vardagsrummet så där får minsann dom vanliga hänga kvar. Får pynta på annat vis istället =) Vi halv två gick vi ner till Camilla en sväng, Erika kom en snabbis också. På hemvägen gick vi förbi konsum och handlade lite. Sen var det bara att börja med maten direkt när vi kom innanför dörren. Simpel mat idag, makaroner och falukorv. Teo och Patrick åt som elefanter som vanligt när vi äter det. Jag är inte så förtjust i det men äter såklart ändå ;P Imorgon fyller Patricks systerson år så då ska vi på kalas. Sen hade jag tänkt baka lite lussekatter så vi kan fika lite när det är första advent och allt =) Nu har man ju anledningen att fika varje söndag också, me like =) Teo hade svårt att somna ikväll, han var lite ledsen och ville inte alls vara själv. Men efter några hundra godnattpussar somnade han. Min sötnöt är så ful när han vill ha puss. Putar med rumpan, böjer ryggen och gör pussmun =) Oerhört charmig kille den där T =) Patrick håller på och gör sitt snus nu igen men den här gången är han i Sibo som tur är. Det blir så varmt här inne när man har ugnen på i över 36 timmar. När han kom från Sibo skulle han börja tvätta men då är det någon nöt som fortfarande har grejer i maskinerna. Han rev väl ur det tillslut och började tvätta. Är väl färdig strax efter ett eller nå. Jag förstår mig inte på den där karln, han måste tvätta minst var fjärde dag annars får han abstinens och börjar tvätta mitt i nätterna. För nån dag sen bad han mig gå upp till mormor och morfar en sväng så han fick städa ifred här hemma. Han mår tydligen psykiskt dåligt när det är lite grus i hallen. Inte mig emot, jag är glad att jag slipper ;P
Ne nu ska ja tjocka i mig en smörgås och lite te innan jag lägger mig.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0