En rubrik?

Marika ringde igårkväll och ville komma ner och sova här. Det får hon såklart göra, det är inte alltid att vara kul hemma nu när all tid läggs på den lilla. Även fast hon är stor behöver hon sin beskärda del av uppmärksamhet hon också. Teo var vaken lite längre igår, ville inte sova. Han och Marika sprang och busade innan han tillslut ville sova. Sen kollade vi på tv och pratade. Marika satt och spela medans Patrick masserade min stackars rygg medans jag glodde på efterlyst och insider. Jag har ont i typ armhålorna, helt mysko jag vet. Men Patrick skulle massera igår fast han tyckte det var lite svårt. Haha stackarn får stå ut med mig.

Imorse tog jag bussen 8.20 till Bollnäs för att ha den sista datalektionen. IT-prov, det gick som förväntat. Jag hade inte hunnit läsa fast jag tror det gick vägen ändå. Hoppas på det iaf. Sen gick jag å Madde till station och tog bussen 9.40 hem igen. Väl hemma blev T överlycklig av att jag kom hem. Så roligt att han kommer och skriker hej så fort man kommer innanför dörren. Efter ett tag skulle T sova igen så då hamnade jag framför datan. 12.15 tog jag bussen till Bollnäs igen. Skulle ha seminarium med Madde kl 13. Det gick bra när vi fick använda våra egna metoder :P Haha!
Synd bara att mongojävlacpkärringen var där och ständigt drev mig till vansinne. Tål fan inte människan.
Vi satt och skrev det där provet i typ 2½ timme, så flitiga =) Sen gick vi ner till Salong Donna där Liza satt å klippte sig. Hon blev jättefin =) Jag blev också sugen att klippa mig men jag måste låta det växa ut lite först. Sen när Liza var färdig gick vi till bussen som gick typ fem minuter senare. In på ica en snabbis och småhandlade som vanligt. Sen hem till mina älsklingar. Teo sken upp dom en sol, underbara unge! Finns inget bättre än att komma hem till en glad unge, gosig karl och slippa laga mat =P Kände mig nästan bortskämd, för en gångs skull ;) Teo lekte, åt frukt sen gick vi till Tomas och Annika en sväng. Teo var trött och hade inget att göra så han gnällde en hel del. Väl hemma igen började jag göra iordning T för sängen medans P gjorde välling. Sen utan att tänka efter la jag honom, han var ju så trött så jag kollade inte ens på klockan. Insåg nu att vi la han innan klockan ens blivit 18 så det blir nog tidig morgon imorgon. Inte mig emot men jag vet att P garanterat kommer be och böna för att få sovmorgon imorgon. Det kan han få när han varit hemma med T i flera veckor nu. Imorgon hade jag tänkt höra med Emma om vi ska ta och träffas en sväng, hinner gå månader emellan gångerna ändå bor vi bara typ en kvart ifrån varandra. Skärpning!

Min klass går ut på praktik nu i fyra veckor så då blir det hemmastudier för min del. Både roligt och tråkigt. Skönt att vara hemma och skippa den förbannade bussen men ändå är det så tråkigt att inte få det sociala. Jag får helt enkelt terrorisera folk i min omgivning som bara är hemma om dagarna.

Ne nu vaknade T och är helt hysterisk. Stackarn har massa tänder påväg så han har nog hemsk ont. Lika bra att han får komma upp en kvart eller nå så han sover inatt. Sen ska jag plugga lite och lägga mig i tid för en gångs skull. Det kommer antagligen sluta med att jag fortfarande sitter framför tvn runt tolv-tiden. Aja det märks.
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Angelica

"mongojävlacpkärringen" det var inte jag va :p Ja du man blir inte så lite irriterad på den människan om det var H du menade?

2008-11-20 @ 19:55:35
URL: http://angelicamagdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0