För ovanlighetens skull.

Imorse fick jag lite väl lång sovmorgon av P. Det slutade med att Madde stod i hallen, Rickars satt ute i bilen och vänta medans jag stod nyvaken i vardagsrummet i bara trosor och tröja. Jag gjorde mig iordning (om man nu kan kalla det för ordning) och sen åkte vi. Datalektionen med Rommy Task var lika givande som vanligt, kommer fan sakna dom lektionerna. Vi har jämt så roligt och lär oss nya nyttiga saker varje gång. Idag var det bara fem som kom men det var lika roligt ändå =) Tommy blev imponerad av Maddes fingerfärdighet mellan alla möjliga olika menyer i Excel och allt annat hon fippla med =) Sötunge!
Hann knappt innanför dörren innan Patrick skulle upp till Bollnäs på möte, idag igen! Hoppas det går vägen nu så vi får någon ordning på tillvaron. Håller verkligen tummarna för älsk.

Teos märkliga köttsår har bara blivit värre och värre så imorgon ska vi ner till läkaren 10.35. Sen måste vi hinna med tåget som går 10.55 nånting upp till Bollnäs och sen gå ut till Gärdet och göra UL. En sån dag skulle det ju inte sitta helt fel med bil och körkort eller åtminstonde nån människa med barmhärtighet som vill skjutsa. Aja det löser sig nog.

Teo höll på att leka med hinken tidigare och lyckades självklart ramla på nå sätt så han fick ett jack under näsan som blödde sen kom det massa näsblod ett bra tag efter. Stackars såg helt mörbultad ut. Han är verkligen helt galen min lilla fighter =)

Nu kom jag nyss hem från Magnus och Nina. Var dit och drack lite te och pratade massa som vanligt. Skönt att bara umgås emellanåt. Fick lite kläder till T också, stl 104 eller nått iofs men det växer han i på ett nafs =P
När jag var där fick jag det väntade samtalen från Annlouise. "Jag kan inte komma för Joni jobbar, hunden blir ensam, bilen har inga vinterdäck osv". Det kanske inte var direkt oväntat men jag blir ändå ledsen. Jag hade jämt tänkt att hon skulle bli lika stor del av Teos liv som hon är av mitt men det verkar bli kämpigt om jag ska få det att bli så. Det är ju inte så att jag tänker fortsätta tjata och halvt tvinga fram det men det kanske kommer  en tid då det blir aktuellt också, vem vet.
Det är bara så jävla tråkigt när det vissa gånger inte blir som man hela tiden trott men jag antar att det måste bli så emellanåt för att man ska se det bra man har och uppskatta det.

Elias och Annika kom ner och fikade tidigare. Teo är så söt med Elias, ska låna hans napp och ge han leksaker hela tiden. T har sett hur alla andra busar med Elias så då ska han göra likadant och halvskriker BUU åt han hela tiden. Sötknoddarna =) Dem kommer nog ha mycket skoj tillsammans då det inte är sååå många månader emellan.

Ne nu ska ja ta en kopp te och en smörgås och kolla på en film i min ensamhet. Patrick hjälper Tomas med datan och om jag känner dom rätt kommer det ta toklång tid då dom koncentrerar sig på allt förutom datan. Dom är roliga dom där, snacka om att dom tar fram dom värsta och drygaste sidorna hos varandra. Men ack så roligt dem har =)

Nee te var det jaa.
Ha´re bra, hej!



En bild på stackars sönderslagna T.
Teo har bråkat lite med hinken.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jajjemän. Här växer vi och frodas. Men det är likadant som förra gången även fast man faktiskt märker att den blivit ännu större ännu tidigare den här gången. Det var precis som BM sa: i vecka 16-18 kommer den jäsa ut som en boll. Och det har den ju gjort, så...



Nu är det sängen för mig.

/M

2008-10-30 @ 22:28:35
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Anki L

Hade du vaknat riktigt när du skrev det här??

Stackars Tommy har du döpt om, kul i och för sig.

Kan undra vad han tycker

2008-10-31 @ 13:06:39
Postat av: Loijsan

Ja e ledsen för att ja ännu en gång sagt att ja ska komma upp o inte gör de! Ja har inget o säga till mitt försvar! Jag vill finnas där för dig, o för T såklart! O de måste bli bättre! Älskar ju er!

O som ja sa så vill ja ju hinna umgås me T innnan han blir stor o inte vill umgås mer!

Älskar!!

2008-11-01 @ 17:13:45
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0