Mhmm... Du tänker så.

Teo vaknade strax innan sex, underbart. Han låg och prata medans jag helt frustrerat försökte somna igen. Det gick inte.
Upp och gjorde välling sen låg i kvar i sängen ett tag till. Sen ville T upp, men jag låg kvar. Han satt nedanför sängen och lekte så det var riktigt skönt. Sen gick P upp med honom och jag somnade igen. Jag sov ändå till NIO! När jag vaknade fick jag en chock. Teo har suttit och lekt helt lugnt och fint medans P hade plockat lite och spelat. Såna här dagar vill jag ha fler av. Teo somnade nästan direkt när jag hade gått upp så jag åt frukost i lugn och ro och sen plockade undan lite leksaker. Martin ska komma ner hit idag, skönt att få ha honom för sig själv i några timmar. Patrick brukar fråga hur jag kan sakna han så mycket men sen kommer han på sig själv. Klart jag saknar honom, jättemycket. Han är min lilla älskling, han är den enda som jämt har funnits där varje kväll. Han har varit den enda som jag jämt har vetat vart jag har och att han alltid kommer älska mig. Och även fast jag har fått Teo och inte längre bor med Martin och träffar han varje dag så är han fortfarande mig älskling. Om jag kunde skulle jag kidnappa honom så han kan vara med mig jämt, men det går ju inte. Aja nu har jag varit på tok för sentimental här på morgonen så det är lika bra att ta sig i kragen. Jag vill att T ska vakna så jag får krama honom lite. Underbara älskade T, det finns nog ingen som är så bra som honom. Ja nu ska ja inte börja igen. Tomas, Adam och Elias kommer snart å fikar så jag ska göra iordning lite kaffe.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0