Pizza.

Åh fy, P övertalade mig att vi skulle äta pizza idag. Ja nog för att det inte var så svårt men efter lite tjat skutta han glatt iväg till Hambogrillen. Så fort jag såg pizzan blev jag mätt typ, inte nå sugen. Tvingade i min nästan halva sen orkade jag fan inte mer. Teo såg överlycklig ut när han såg pizzakartongen, nu sitter han i sin säng å gnäller. Han hade inte sovit på eftermiddan så jag tänkte att han skulle vila i 20 minuter men han är så sur så det blir nog ingen vila. Jag har haft pappa här i helgen, han åkte hem i måndags kväll. Det har varit jätteroligt och nu har jag insett att det finns fan inge värre än när pappa å Patrick kommer ihop. Skrattar hela tiden åt sånt som inte ens är roligt, drygar sig å får för sig massa skit. Aja det var roligt när han kom men roligare när han åkte. Nä fan va taskigt, jag saknar honom faktiskt redan, det blir bara lite påfrestade att ta hand om tre barn när man vanligtvis har ett. Efter att pappa åkt återgick Patrick till det vanliga igen, skönt det. Hade inte orkat med en dag till med kassa skämt, häst-skratt och snusprat. Igår var jag upp till skolan och lämnade in lite arbeten sen kom mamma å vi åkte till söderhamn. Kollade på skor till T men självklart fanns inte ens hans stl i dom enda skorna jag ens skulle kunna tänka mig att sätta på hans fötter. Aja, får leta vidare. In på Barnens Hus å kolla på barnvagnar. Hittade inte en enda tvillingvagn jag tyckte om. Lutar nog åt dom där på nätet, från Göteborg eller va det va. Ne nu ska ja ta å leka lite med T, han vill minsann inte vila. Blir tidigare kväll än vanligt ikväll då. Åh ikväll börjar Grey´s Anatomy, jag längtar som en tok. Det är den enda serien jag inte laddat ner avsnittena i förväg! Ne just det, T ville upp.
M.

Kommentarer
Postat av: Loijsan

"kassa skämt, häst-skratt och snusprat." haha oh gud de e som om man kan höra o se dom framför sig!! hahaha

2008-10-01 @ 18:10:00
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: liza

Åh vilken tur att du har blogg! annars hade jag missat Grey´s Anatomy ikväl! Thanks! Ha en bra kväll! Kram

2008-10-01 @ 19:15:42
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: Loijsan

jaaa du lortig e han! har redan smutsat ner mina vita väggar i sovrummet! Jobigt o skrubba händerna vet du>=/

Jaaa ja tjatar om julen för att vi lägger 12veckors schema på jobbet o nu e de dax o planera jul o nyår sirru...

2008-10-01 @ 21:27:15
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: liza

men nu får du lov att blogg människa :P kram

2008-10-04 @ 18:36:43
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0