UL=)

Idag var jag på UL, Patrick kunde inte komma med men det gick bra ändå =) Tog med mig Madde istället =)
Är i v 16 nu och bebisen såg helt perfekt ut. Låg med händerna på huvudet och vickade på fötterna.
Helt sjukt hur den lilla redan kan vara så himla utvecklad. Det var lite svårt att se för lill hade tryckt ner sig i ett hörn och ville inte flytta sig så vi ska upp den 31/10 igen på ett nytt UL så hon kan mäta igen. Tur det nästan, då får jag två UL ;) Mohaha =) Det är så himla roligt att se, men tyvärr fick jag inga bilder idag. Det var helt omöjligt att se vad det föreställde på dom som hon tog så vi skulle ta bilderna vid nästa UL. T ligger ute i vagnen och sover och jag ska passa på att gosa upp mig i soffan med P innan han vaknad. Stackars är lite deppig över att han inte kunde vara med men det får bli nästa gång. Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Ååå de va hur mysigt som helst å få se! Sjukt ändå att man går runt med ett litet liv inuti sig som växer å frodas! De är svårt att förstå!!

2008-10-20 @ 18:00:17
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Eda

Vad roligt att ni får gå på ett till då!

saknar er!

Kramar

2008-10-21 @ 09:59:43
Postat av: Loijsan

Oh va mysigt=)

2008-10-23 @ 16:04:01
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0