Jag blir så jävla arg!!!!!

För nån vecka/månad sen (minns inte riktigt) började mina pappskallar till grannar att borra i betongväggen mot vårat sovrum. Klockan var mycket och Teo låg å sov, men han vaknade självklart och var livrädd. Det lät verkligen som om dom stod direkt i sovrummet och borra. Efter att dom hållt på en timme å Teo inte ens vågade vara i sovrummet blev jag så jävla less så jag slog hammaren i väggen (hade ingen lust att gå ut med Teo så han skulle bli ännu piggare). Efter ett tag kommer våran dvärg till granne över och frågar om dom stör oss. JA, Teo sover men det kommer han antagligen aldrig våga göra i den sängen igen, sa jag. Hon skrattade och sa att dom skulle skynda sig. Klockan var närmare tio på kvällen så jag sa att dom får göra det någon annan dag för Teo måste sova. Då blev hon sur och gick. Sen dess har hon inte ens hejat på mig eller Patrick, skööönt =) Men nu hade jag precis lagt Teo och han hade precis somnat in då börjar dom jävla nötterna slå med en hammare i väggen. Å vem skriker inte för glatta livet då om inte min lilla T. Nu är det liksom så att det inte är några ggr som om det är några tavlor man vill ha upp utan dom håller på KONSTANT. Nu har dom stått och hamrat i 30 jävla minuter!! Dom tröga jävlarna kanske ska fatta att dom inte bor i ett jävla hus längre och att man faktiskt måste visa lite hänsyn när man bor i ett flerfamiljshus. Jag sa åt det där puckot att Teo lägger sig halv sju när hon frågade mig. Men vad är det för jävla mening att fråga det om man inte bryr sig ett skit?! Förbannade bönder!! Å man vet aldrig när det är sista attacken med hammaren så jag vet inte när jag kan lägga in Teo igen. Ge mig ett hus långt borta ifrån alla äckliga dryga mopeder, hänsynslösa gamla dvärgar och tråkiga lekparker. Nu ska jag fortsätta älta all min ilska med min otroligt trevliga karl, hans data växer fast i knät på honom snart >=/
M.

Kommentarer
Postat av: liza

Usch va jag hatar såna där grannar, när dom vet att man har barn så SKA dom inte borra/hamra efter kl 18 tycker jag. Våran granne borrade också i väggen för nån kvälls sen och när han äntligen slutade så började han hamra istället, och då hade tjejerna precis somnat, Dumma grannar. Hade bra! Kram

2008-09-11 @ 19:56:03
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: emma

haha..låter som ni har lika otur med grannar som vi har ! Blir inte riktigt klok på våra ibland!! men va gör man då.. ?!

2008-09-11 @ 20:57:51
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Ida

haha ja men dina grannar är väl jätte trevliga dom :P

2008-09-11 @ 21:47:31
URL: http://idalind3ns.blogg.se/
Postat av: emma

hehe ja.. va ja vet så är de du jag maria som ska ha i mars! osså ytterligare en i släkten ;-) så de e väl säkert samma person som du vet! :-) Fast de ska man väl aldrig ge sig tusan på heller! ;-)



ses nån dag till veckan kanske ?

2008-09-12 @ 23:02:25
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Loijsan

oh vilka trevliga grannar!!våra va oxå så i början, men dom klagade på allt istället! men Joni skällde ut dom o nu e dom väääldigt snälla=))



Kommer snart o hälsar på så kan vi kika in där;) haha

pusspuss

2008-09-13 @ 12:44:36
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: eda

Mohahaha.. jag känner din ilska ändå hit!

jävla skit grannar

2008-09-15 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0