The love of my life.

Idag ringde min telefon och i luren hörs ett skratt sen nästintill oförståerlig svenska. Maadde, jag vill komma till dig NU!
Jag svarade Men jag är hos mormor men du kan ju komma hit sen följa med mig hem en sväng. Gossen skriker MAMMA, Madde är hos Nonne vi åker dit. Efter en kvart kom min ögonsten och kastade sig i mina armar. Som jag har saknat honom! Underbara älskade lillebror, Martin asså!! Vi var ute och lekte hos mormor i nån timme sen åkte vi till bollnäs och hämtade Ninas Kevin på Mobackes. Sen till Max och käka. Sen till morfar och lekte å åt glass. Sen gick vi hem till oss och lekte. Teo var jättegosig på Martin och skulle krama honom hela tiden, skulle vara smidig och sitta i hans knä men det gick inte så bra. T är inte så liten längre ;) Vid halv sju kom mamma för att hämta Martin. Han grät som vanligt jättemycket och jag ville bara ha min lilla prutt kvar men det går ju inte när jag ska till skolan å T på dagis. Han lovade iaf att han skulle komma ner någon annan dag. Vad vore livet utan mina underbara grabbar? Älskar dom så enormt mycket! T somnade vid sju-tiden och sen dess har jag slöat i soffan. Har ätit chilichips som var så starka att jag tappade känseln i tungan och satt å grina över det. Jag börjar inte förän ett imorgon så det blir P som får hämta T på dagis. Men då får nog jag lämna om han inte låter mig få en sovmorgon, hoppas hoppas =)) Idag när vi kom från morfar hade P städat och möblerat om, som vanligt. Han hade bytt sängkläder i stora sängen och i spjälsängen så inatt kommer vi nog sova gott allihopa =) Nee nu ska ja läsa lite och skriva den där uppsatsen så jag har det gjort. Ta en kopp te och krypa ner i soffan med alla böcker. Kommer säkert somna men jag ska verkligen försöka hålla mig vaken!
M.


Kommentarer
Postat av: emma

åå va skönt med nybäddat!!! finns väl inte mycke som slår de :-)

2008-09-14 @ 23:13:16
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

En kopp te i soffan tycker jag låter som en alldeles utmärkt avkoppling och med en nybäddad säng efter det så måste det kännas helt wonderful!

Kram /M

2008-09-15 @ 14:10:53
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: emma

haha illa hörru! :-) Tror snart de är mackadags här också... magen börjar kurra igen!



Mjo, jag hoppas jag slipper bli sjuk, känns inte som man har nån vidare lust me de.



Dags att du uppdaterar lite idag du med tycker ja :-)

2008-09-15 @ 22:02:47
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0