My love.

Imorse gick Patrick iväg med Teo till dagis, som vanligt. Jag har strejkat helt på den fronten. Jag orkar knappt resa mig ur sängen så det är han som sköter det dessa dagar.
Jag låg kvar och sov ända till efter nio nångång, då orkade inte min rygg ligga längre så då var det bara att stiga upp.
Ner och åt frukost och pratade lite med Patrick.
Efter att ha plockat och donat med lite tvätt och skit kom det en gubbe och fixade golvlister i köket och hallen nere.
Han kommer tillbaka imorgonbitti och fortsätter uppe. Kl åtta för att vara exakt, så det är minsann ingen lugn harmonisk morgon som väntar. Hans maskiner låter riktigt illa, höll på att bli tokig idag av det!

För att slippa lyssna på det där eländet tog jag och Patrick en promenad i vårsolen. Kändes så konstigt att gå och hålla varandra i handen, utan barnvagn eller pulka. Såna små saker uppskattar jag verkligen, det är så mysigt att bara vara utan att göra nånting speciellt. Så idag har det varit en bra dag som jag känt mig nykär igen, det är nog solen som spelar mig ett spratt ;) Precis innan vi gick kom det en annan gubbe som fixade våra nya bänkskivor.
Vi gick runt en sväng sen in på banken och konsum, köpte varsin glass. Men självklart hade solen gått i moln när vi kom ut från konsum så vi gick och huttra i oss dom där glassarna.

Sen när vi hämtat Teo lekte vi uppe på hans rum i över en timme alla tre, inte ofta det händer att vi sitter där uppe allihopa samtidigt så det var riktigt roligt. När gubben var färdig gjorde vi mat och åt. Sen satte Patrick Teo i badet, hängde tvätt och startade en maskin medans jag satt och pratade med pappa i telefonen.
Efter att ha tagit upp Teo ur badet klädde jag på han pyjamas och la honom.
Sen städade jag nere, dammsög och torkade golvena. Jag och Teo dammade tidigare idag så det var redan gjort, skönt.

Patrick åkte iväg med Sjöblöt en sväng så nu snodde jag hans data och passar på att blogga en sväng.
Vårat jädra internet har krånglat i två dagar nu, fungerar bara när det själv vill.
Så drygt att det helt plötsligt slutar funka när man sitter och gör nånting.
Hoppas det fortsätter funka nu iaf, tråkigt att man får stå och betala fullpris när det kan ligga nere hela dagarna.

Ne nu ska jag kolla på lite tv och invänta karln. Om det inte blir försent ska jag till Nina en sväng och dricka en kopp te.
Men om jag känner min karl rätt dröjer det innan han kommer så det får jag nog ta nån annan dag.
Jag sitter gärna här i soffan med min kopp te och snosar Ajax, det luktar så himla gott när det är nystädat.
Jag har blivit helt tokig i ajax-doften. Kan sitta och lukta i flaskan hur länge som helst, nästan så man vill dricka det!
Ne nu ska ja som sagt kolla på tv.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

måste ju varit nå spec tycker ja för vårat internet va ju också helskumt i två dagar typ.. nu funkar de bra igen!

2009-04-01 @ 21:44:00
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: sina

Hahahhah vet du, när jag väntade Emmie,

den sista tiden skurade jag badrummet JÄMT med allrent och det bara vattnades i munnen av den där doften av rent o starkt o typ eucalyptus herreguuud så gott!!! Undra vad det kan va för brist??

2009-04-02 @ 21:37:29
URL: http://sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0