drygast...

Jaa, idag har det inte varit en rolig dag.
Teo har varit speedad som vanligt och Patrick har varit minst sagt lika dryg!!
Dom där två tillsammans driver mig till vansinne på två minuter om dom sätter den sidan till!
Nee hua! Såå trött i skallen redan, känns som om det är på tok för härjigt och skrikigt runt omkring mig nu!
Skulle verkligen behöva lite egentid emellanåt utan någon av barnen, men å andra sidan har jag så svårt att lämna bort båda två speciellt Tilia.
Det skulle jag nog inte klara av. Patrick har dessutom skrämmande dåligt tålamod med henne och det gör inte saken lättare direkt!
Men å andra sidan skulle han nog inte få för sig att erbjuda det heller, asså frivilligt ta båda barnen till t.ex affären eller när han springer iväg på diverse upptåg flera ggr dagligen.
Ne det är dumt att gnälla här istället för att göra nånting åt saken men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt saken.
Jag har försökt prata med honom men det visste jag sen innan att är heelt meningslöst.
Han tar ingenting jag säger på allvar, även fast jag säger till honom att jag är jättetrött, inte orkar och faktiskt inte mår så särskilt bra är det som om han inte kan känna sympati för någon överhuvudtaget. Åtminstone inte mig.
Ne nu ska ja sluta gnälla och ta hand om en gnällig Tilia istället.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0