Koppor.

Igår ringde Tomas och sa att Elias fått vattkoppor.
Imorse såg Teo ut som en prickig korv när han vaknade.
Han vaknade vid fem och ville då rakt inte somna om..
Nu har han sprungit och lekt o gnällt omvartannat.
En gång i halvtimmen sen han vakna kommer han så jag ska blåsa i munnen på honom, Loijsan skrev att man kunde få koppor i munnen också så det kanske sitter nån elak koppa inne i munnen och dummar sig!!
Jag hoppas bara att lilla Tilia klarar sig ifrån det där eländet, hon är ju min lilla mini!
Men jag läste att man blivit smittad 10-21 dagar innan utslagen syns så då är det ju ett tag sen han blev smittad men jag förstår inte vartifrån det kommer...
Visserligen kanske det är ett virus som går på dagis men det är jättelänge sen dom sa att det gick vattkoppor.

Ne nu vill Teo leka i skrubben.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

stackars lilla T!! hoppas de inte gör ont i munnen fortfarande!

2009-08-30 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0