Länge sen sist...

Dagarna bara susar förbi, hinner inte med alls.
Teo har hunnit fylla två år och Tilia har blivit fyra månader, vart tog minibebis-tiden vägen?
Känns som om jag inte har hunnit njuta tillräckligt av mina små... Alla gosiga stunder är snart förbi, Tilia vill absolut inte ligga i famnen och gosa längre.
Teo kan väl få nå ryck och ge mig en femsekunderskram nån gång emellanåt men dom gångerna är ju lätträknade.
Jag har dessutom mått så fruktansvärt dåligt över att Teo har blivit så himla trotsig och hela dagarna är det väldigt mycket skäll och gnäll på honom så jag tycker så synd om honom men å andra sidan kan jag inte låta honom bete sig hur som helst.
Jag vet faktiskt inte hur varken jag och Patrick ska bete oss för det tär verkligen på oss också när det enbart blir massa dåliga vibbar hemma av allt gnäll och tjat.
Det känns som om jag inte säger nått annat än NEJ NEJ NEJ, och låt bli osv.
Hoppas verkligen att den här perioden går över snart för det är verkligen jätte jobbigt!!!

Idag har Erika, Markus och barnen varit här. Supermysigt att träffa dom, jag trivs väldigt bra med Erika för hon är så jordnära och det är synd att vi träffas så sällan. Men å andra sidan går det ju att ändra på det också :)
Det blir nog lätt så när båda har små och det är inte alltid så lätt att få det att passa även fast man bara är hemma.

Vi åt middag sen somnade Teo på Patrick i soffan. Han har sovit en kvart nu å det får nog räcka annars så sover han inte inatt.
Pappa, Tomas och Elias är också här, vi var å köpte glass å så tidigare medans det fortfarande var fint väder men på hemvägen började det regna.
Elias gallskrek självklart när han såg pappa även fast dom träffats hur många gånger som helst.
Aja, det kan väl inte hjälpas...

Nu ska jag skaka liv i Teo innan klockan springer iväg allt för mycket...
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej

Tack så mycket,jag anser ju inte att jag är så duktigt på foto än men vill gärna bli iaf=)Däremot tycker jag verkligen att du skulle haft en riktig kamera,du är ju redan så duktig på att få fina bilder!Tror du har det i blodet=)

Var jätte roligt att ses idag,så mysigt att träffa barnen=)

Hoppas vi kan ses snart igen=)



Kram på er!

2009-08-08 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0