Meen....

Jag håller på att bli tokig utan kamera, tror jag ärligt talat kommer bli knäpp snart!
Jag är så van att kunna fota alla söta saker barnen gör och nu kan jag inte det längre!
Någon vänlig själ som kan känna lite sympati för mig...?!

Vi satt och kollade på skräckfilm igår, mattias kom ner och kika också.
Patrick gick o la sig men jag å Mattias kollade färdig.
Vid halv två hade vi kollat färdigt på filmen då när jag skulle ställa in glas och massa skit i köket hade
en flaska med olja på nå konstigt sätt gått sönder så det var olja på hela fläkten och spisen. Det hade runnit massa ner på ugnsluckan. Det var lagomt flottigt och kladdigt kan jag lova. Så vid två inatt stod jag och Mattias och torkade rent spisen.
Inte varje dag man gör det vid den tidpunkten.

Imorse cyklade Teo och Patrick ner till skolskogen och lekte lite. Plockade lite pinnar, kottar å så.
Mysigt! Teo behöver verkligen få egentid nu när Tilia blir större och kräver mer o mer uppmärksamhet.
Tänkte att han o jag skulle ta en promenad senare också, får lilla Tiiiia vara kvar hemma med pappsen.

Ne nu ska ja äta lite lunch och sen styra upp städningen här hemma!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0