Svenska skit sommaren...

Ena sekunden är det skinande sol, två sekunder senare står regnet som spön i backen.
Lite svårt att sysselsätta sig när det är så opålitligt väder!



Idag fyller lovely 22 år =) Grattis grattis till honom!!

Vi la Tilia vid nio tiden igår och sen sov hon till sex imorse. Då åt hon och somnade om direkt och sov vidare till 10.20.
Självklart vaknade Teo vid sex-tiden och vägrade somna om. Nu ligger han äntligen och sover lite middag.
Det brukar han vanligtvis inte göra men eftersom han vakna så tidigt behövdes det idag.

Patrick fyller som sagt år idag men vi kalasade lite mot hans vilja igår eftersom pappa fyller i övermorgon så slog vi ihop det. Iofs var det bara mina syskon och några fler som kom för Patrick hatar att fira sin födelsedag så jag får inte bjuda in folk, men ändå uppskattar han när folk kommer utan inbjudan ;P
Jag har spart små slantar lite då och då under hela året för att kunna ge honom en födelsedagspresent.
Han har liksom inte fått nån riktigt present under våra 5 år tillsammans. Två underbara barn är iofs inte illa pinkat men ;)
I vilket fall så åkte jag upp och köpte en extern hårddisk på 1 TB åt honom igår. Det var verkligen uppskattat och han blev jättejätte glad =) Älskar verkligen att se min bejb le och vara lycklig, det är då man minns alla gånger vi skrattat och haft så fruktansvärt roligt tillsammans. Det gör att man glömmer allt olyckligt för stunden iaf =)

Tomas och Elias har varit här hela dagen och lekt. Grabbarna lekte med vatten på framsidan men sen började det regna så då fick alla tre barnen sova lite middag istället. Bara Elias som har vaknat ännu men om jag känner mina troll rätt så slår dom upp sina blå ganska snart också.
Tomas är verkligen en bra pappa, tycker att han gör ett väldigt bra jobb med alla sina tre barn. Det är bra att iaf han tar sig tid och ork å sysselsätter Elias.

Slänger in två bilder på våra underbara barn som Patricks syster Erika tog sist dom var här och hälsade på.
Hon har ju liiite bättre kamera än min så bilderna blir ju snäppet bättre. Avundsjukan osar av mig ;)


Underbara älskade Tilia, redan 4 månader.

Otroligt charmiga men trotsiga Teo, redan 2 år!

Nu börjar Tilia prata ifrån vagnen så jag ska gosa lite med henne innan Teo vaknar och vill ha sin del av all uppmärksamhet =)
Ha´re bra, hej!















Kommentarer
Postat av: loijsan

oooh så fina dom e dina hjärtan!

Saknar er så!!

2009-08-10 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0