Måndag.

Nu har båda barnen precis lagt sig å ska sova middag.
Välbehövligt kan jag lova! Teo var inte på dagis på hela förra veckan
för han sov så dåligt på nätterna så han är verkligen rastlös nu å längtar tillbaka till dagis.
Han ska dessutom byta dagis i feb, det ser vi fram emot och hoppas att det blir bättre ordning på nya dagiset.
Att det är närmare är ju inte helt fel heller ;P

Idag har Erika och söta lilla Elin varit här. Mysigt, dom är så söta båda två och jag blir jämt glad när dom kommer :)
Roligt roligt :) Men tyvärr har ju vi fortfarande inte tagit oss upp till Bollnäs, evigheter sen jag var hem till dom.
Det måste vi ändra på, allt skulle vara liiite lättare med ett körkort eller två ;P
Men men, var sak har sin tid.

Tilia har blivit riktigt snabb på att krypa å kan stå själv utan att hålla i sig ganska länge nu.
Hon tar sig fortfarande inte riktigt från krypställning till sittande, hon ställer sig mot nån möbel istället sen sätter sig på rumpan.
Stora stora flickan! Tiden har gått såå fort och snart går vi in på ett nytt år med våra älskade små som bara envisas om att bli större å större.
Tilia har för övrigt insett att pappa inte är så tokig ändå, det duger att sitta o gosa eller leka med honom också.
Det är ett stort steg med tanke på att hon varit sååå himla mammig och inte alls velat vara så kärvänlig mot någon annan.

Teo babblar på som vanligt, vissa dagar tror jag det ska börja blöda ur öronen för han kan mala på om samma sak i timmar. Roligt att lyssna till en början men efter att ha lyssnat på en å samma sak under en längre tid början man blir lite smått trött i skallen.
Underbara älskade T. Har så dåligt samvete vissa dagar för han kan vara sååå elak mot sin lillasyster å jag blir så himla arg, ledsen, besviken när han inte lyssnar ett skvatt och gör allt för att reta gallfeber på ALLA, så jag tycker inte att jag gör nå annat än å tjatar, tjatar å tjatar.
Imorse kom han å la sig bredvid mig på soffan å klappa min på kinden å sa: Jag älskar dig min mamma.
En bra start på dagen kan jag lova :)

Jag hoppas bara att det bara är en period han har kommit in i för nu är det verkligen inte roligt.
Han är fruktansvärt elak mot andra barn, eller jaa vissa iaf.
Hoppas att det växer bort för det är inte roligt att behöva tjata, skälla å gnälla så fort han träffar andra barn.

Ne nu kom patrick ner så jag ska nog slå på en film och slöa på soffan medans barnen sover.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

tror de är åldern dom är i just nu för elton är likadan. Jag tycker det är jättejobbigt å får hemskt dåligt samvete för att jag inte gör annat än att skäller på honom hela dagarna. Han är så dum på viggo just nu också, slår honom med saker, trycker ner huvudet i golvet för honom när han sitter osv.. så de gäller verkligen att man är med!

2009-12-14 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0