Update.

Jo jag var ju som sagt ner till läkaren då jag är såå trött på att huvudvärken gör mig totalt handikappad.
Då fick jag med andra ord betala 150 kr för att få höra att jag har ätstörningar på halvtaskig svenska.
Jag blev sååå jädra arg på den där läkaren, jag går ner för att få nånting mot huvudvärken men får istället höra att jag spyr pga två täta graviditeter?!
Jamen det låter ju väldans troligt, visserligen jag lite komplex över magen men vafan ätstörningar?!
Den enda gången jag spyr är när jag har huvudvärk, ALDRIG annars!
Är det inte då lite långsökt att jag skulle ha ätstörningar?!
Aja i vilket fall som helst så säger ju det mycket om skitläkarna dom släpar hit.
Vill ha hjälp mot huvudvärk men får diagnosen ätstörningar, ja DET låter ju troligt!
Jag är blev så arg på den där människan för jag förklarade väldigt utförligt för honom å då borde han inse att jag verkligen inte spyr pga nånting annat än huvudvärken.
Ska i vilket fall försöka få en ny läkartid å få träffa någon annan som fattar lite bättre.
Nu håller barnen på att driva varandra till vansinne så jag ska försöka styra upp det här med lite middag till folket.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

kräv att du ska få träffa tommy när du ringer och bokar tid. Vi är inte ens skrivna i kilafors längre utan vi går i bollnäs, jag tycker det är värdelöst här nere på hc man fick oftast bara träffa inhyrda läkare som man knappt förstod va de sa...

2009-12-06 @ 22:48:23
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Marion

Hej!



Jag hade samma symptom som dig innan jag fick diagnosen migrän.



Jag har också skrivit mig på Bollnäs HC då jag tycker att Kilafors läkare är allmänt.. Tröga.. (Har dock bara träffat invandrare, och han Tommy sägs ju vara bra) Och att dom inte förstår vad man säger? Och att man inte förstår vad dom säger? Det kan ju inte bli bra.



Stå på dig vännen, och lycka till!



Kram

2009-12-07 @ 13:58:26
Postat av: loijsan

som ja sagt innan tycker du ska prova en av mina migräntabletter! Fungerar dom så kan du köra upp diagnosen ätstöring i röven på den där doktorn!!

2009-12-12 @ 20:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0