Åhh...

Imorse vaknade T strax innan sju och var på strålande humör, eller inte. Han skrek och kasta grejer runt sig och var jättearg av någon anledning? Efter att ha hotat med att han inte får gå till dagis gick han med på att bli påklädd och var relativt lugn tills vi skulle sätta oss i vagnen. Då ville han helt plötsligt inte till dagis,eller åka vagn eller att jag skulle gå med honom.
Han skrek efter patrick, vägrade sätta sig och självklart skällde han på min 10 minuter i sträck.
Efter en brottningsmatch som resulterade i 3-2 till mig kom han iaf till dagis. Härliga underbara morgon =)
Efter att jag lämnat honom styrde jag kosan mot Magnus och Nina. Satt och hjälpte henne med engelskan och sen åkte vi till mormor. Där  uppe hade alla hönor samlats och jag kände hur min hjärna sakta men säkert började krympa av deras eviga tjat och gnabb om allt å ingenting. Efter ett tag tröttnade jag på Fia och c/o, ner till ica å handla sen hem.
Hemma möts jag av en hund som dreglade ner hela mina byxor, sen synen av en söndertuggad bok från goboken för typ 150 kr. Har hon förvandlats till ett monster eller är hon bara hungrig? Jag tror mer på första alternativet då hon ständigt har mat framme. Patrick hade inte ens märkt att hon tuggat sönder boken trots att han varit hemma hela dagen, observant grabb det där å. Han ligger på soffan som han gjort sen jag kom hem och är på lysande humör.
Han kanske har kommit in i puberteten eller nå? Moahahaha! Närå men den här dagen kommer garanterat bestå till störst del sura miner om jag känner mina små herrar rätt. Båda två verkar ha vaknat under sängen idag eller nå så det blir roligt
att se hur det urartar sig. Vi väntar med spänning på resultatet.

Idag kom kontraktet på sågstigen och avflyttningspappret på den här lägenheten.
Skulle behöva kopiera det innan jag skickar in det igen men inte fan har jag nån kopiator så jag vet inte hur jag ska lösa det.

Ne nu ska ja ut med vovven innan jag hämtar T på dagis, ingen mening att ens fråga herrn i soffan om han vill göra nått av det när han har städat idag. Då är det tydligen hans rätt att ligga framför datan i minst 72 timmar efter.
Jag ska nog förhandla fram lite bättre avtal så det blir lite mer familjetid och mindre datatid här hemma.
Det börjar verkligen tära på vardagen, det funkar länge men inte för evigt. Man måste prioritera, även när det gäller ens tid och energi.
Vovven var det jaa, lika bra det innan jag får en sjö stor som vänern på golvet.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

oh ja lite mer socialtid utan data vore inte fel i vårt såkallade förhållande heller!! Eller ärligt talat skulle ja nöja mig me någon sorts aktivitet=) haha

2009-02-06 @ 15:04:09
Postat av: Anonym

göm datan

2009-02-06 @ 16:35:59
Postat av: Anonym

eller byt karl

2009-02-06 @ 16:36:57
Postat av: loijsan

oho;) här va de designat;) diktig diktig madde!

2009-02-07 @ 00:10:18
Postat av: Liza

Ojsan, Trodde jag hamnat på fel blogg, Men Icke de var bara du som hade gjort den fin ;) Kram

2009-02-07 @ 00:31:43
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0