Gnäll...

Usch jag är så gnällig hela tiden, blir så trött på mig själv.
Jag klagar verkligen på allt just nu och finner fel överallt, har en riktigt sur och tråkig dag.
Teo har fortfarande feber och är hostig, han har varit halvt borta hela dagen.
Mattias skulle ha hjälp att bogsera bort en bil till bollnäs så i brist på bättre sysselsättning åkte jag med när pappa hjälpte honom. Hämtade han i Sibo, bogsera bilen till Bollnäs sen blev det apoteket. När vi kom ut från
apoteket så hade Mattias ringt 3 ggr på pappas mobil och 4 ggr på min.
Aja ringde upp honom och så hade den stjärnan kört av vägen.
Linan vi bogsera med hade han lämnat kvar i volvon så då var jag å pappa tvungna att hämta den och sen åka mot dom.
Innan vi ens hann dit ringer dom och har fått hjälp av nån snäll människa som drog upp dom.
Tack o lov hade dom inte gjort sig illa eller nå.
Gick och handla på Ica och sen hem. Då åkte Patrick till sin mor en sväng och pappa åkte till Sibo och hämtade Marika.
Då kom Mats och hälsa på en sväng sen när alla kommit hem igen gjorde jag mat till hela högen.
Våfflor, grädde och hallonsylt blev det idag, som tur är så dög det åt Teo också så han fick i sig nånting.
Sen har vi bara umgåts och badat Teo. Nu har han precis lagt sig och sover förhoppningsvis resten av natten.
Jag är helt slut i hela kroppen och det är såå mycket jag vill göra men inte orkar.
Usch nu började Teo hosta helt hysteriskt därinne, stackars lille T. Jag tycker så fruktansvärt synd om honom.

Nu tjatar Marika att vi ska spela kort så jag måste sluta med min roman av gnällande.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: sina

Hur mår maggen?=)

2009-03-04 @ 22:23:56
URL: http://sina-emmie.blogspot.com
Postat av: sina

Hur mår maggen?=)

2009-03-04 @ 22:24:29
URL: http://sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Eda

jag vill oxå ha våfflor!

Äh, du har rätt att gnälla så det så!



Be mattis att köra försiktigt för guds skull!!!

2009-03-05 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0