Helt sluuut.

Nu har jag precis varit ut med Saga en sväng och slagit ner röven i soffan. Känns som om jag blir sittandes här, helt slut i ryggen och höfterna. Teo är inte den lilla bebis han en gång var vilket jag har haft svårt att inse mååånga ggr men nu är det iaf ett faktum även för mig. Helt sjukt tungt att bära runt på honom, men han har ju varit så himla gosig min plupp<3

Patrick var upp till Sibo och fixa rörena i badrummet idag, dom hade fryst och spruckit.
Det blev sen mat idag, får nästan dåligt samvete när inte teo får i sig maten i rätt tid. Aja i kom den iaf.
Idag gjorde vi potatisgratäng med kassler i och massa massa ost på. Sjuukt gott, trodde jag aldrig skulle lyckas göra så god mat men det var så sjukt gott även fast det inte var nå speciellt lyxigt.
Jag bad Patrick fråga Tomas när dom var i Sibo om dom ville äta med oss men det hade han glömt så nu blev det huuur mycket mat som helst över. Fast jag äter det så glatt imorgon också ;)

T bada och sen somna han nu för några minuter sen.
Jag och Patrick ska ha myskväll så jag ska få lite välbehövlig massage och sen ett lååångt varmt bad tillsammans
så nu har jag inte tid att sitta här och slöa :P
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej hej! vart du nöjd med mjukliften? mamma hann inte med o säga nått var väl stressigt när hon skulle iväg till anders. allt bra annars med er o magen? intresserad av lite mammakläder? ha de bra Mari

2009-02-16 @ 22:29:07
URL: http://marajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0