Inte så vidare värst smart...

Jag har då verkligen tagit mig vatten över huvudet när jag begav mig in i det här att försöka designa bloggen själv.
Jag blir galen för att jag inte förstår, får ingenting att funka och sen när jag väl får det att funka ser det ut som skit.
Nu har jag suttit hur länge som helst och likförbannat fattar jag inget så nu skiter jag i det här.
Det får se ut som skit tills jag orkar ta tag i det igen. Ni som läser får stå ut ;P
Nu blire sängen, äääntligen!
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: Loijsan

Men de blev ju fint=) Du ser att du inte e så korkad iaf ;) haha

2009-02-07 @ 11:06:05
Postat av: eda

tycker det ser sketa snyggt ut hörru! ;)

2009-02-08 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0