Onsdag.

Imorse vaknade T och var helt galen som vanligt. Skrek och var på riktigt dåligt humör. Medans jag gick på toaletten stod han och skrek och stampade i golvet. Efter en flaska välling blev han lite gladare men tacka fan att det finns dagis annars hade jag brytit ihop. Det är så skönt att få komma ifrån varandra och sakna han lite.

Jag var upp till mormor och morfar en sväng med mamma men det blev inte så länge. Så fruktansvärt drygt att sitta där och lyssna på det eviga tjatet om vad dom sa på radion, visade på tvn eller det som stod i tidningen. Alltid samma saker...

Idag ska vi äta tacos eftersom Patrick tjatat om det i hundra år utan att få sin vilja igenom. Man får väl offra sig för hans skull nån gång emellanåt så han inte skaffar nån annan att äta tacos med ;P Haha närå, tur att det finns rester sen igår ;)
Om ett tag ska vi hämta T sen handla lite. Hoppas verkligen att lilla T behagar att somna på vägen hem för annars kommer han vara jättetrött och ledsen hela kvällen. Jobbigt både för honom och oss då, man känner sig så maktlös när inget duger och när han är så himla arg. Det finns verkligen ingenting som duger åt honom när han väl sätter den sidan till, vilket är varje dag efter dagis typ ;) Tur att man har samlat på sig lite mer tålamod under en hel dag utan honom.

Nu tjatar patrick att vi ska gå till ica och handla men jag är inte så sugen på det just nu. Måste sluta flåsa efter promenaden hem från mormor först ;P
Nu är det inte långt kvar till flytten iaf, skönt när det är över.
Aja lika bra att slita sig innan karln tjatar ihjäl sig, hans kompanjon har ju praktik nu om dagarna så då är det jag som blir drabbad när han ska springa till ica 34 ggr om dagen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0